קיה נירו החדשה (מתיחת פנים) בישראל – החל מ-143,900 שקל

יבואנית קיה מתחילה בשיווק הנירו המחודשת לאחר שעברה מתיחת פנים, הכוללת עיצוב חיצוני ופנימי מעודכן, ותוספת קלה של אבזור. המחיר מתייקר קלות ויחל ב-143,900 שקל.

ששי כהן 21 באוג, 2019
קיה נירו החדשה 2019

קרוב ל-3 שנים לאחר שנחת בארץ קיה נירו, הקרוסאובר ההיברידי הראשון בישראל, שזכה להצלחה מרשימה עם יותר מ-17,000 מכוניות שנמסרו כאן מאז דצמבר 2016, מודיעה טלקאר היבואנית על התחלת שיווק הדגם המחודש ל-2019, לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה, המרעננת את הדגם מול המתחרים החדשים בקטגוריה. הנירו נחשב לאחד הדגמים הפופולרים של קיה בישראל, ובסה"כ נמכרו כאן מאז השקת הדגם בסוף 2016 יותר מ-17,000 מכוניות.


הדגם החדש שנחשף בתערוכת הרכב של ז'נבה בחודש מרץ 2019, זוכה לעיצוב מעודכן בחזית הרכב, עם יחידות תאורה חדשות ,גריל ופגוש חדשים ופנסי ערפל קדמיים LED בעיצוב ייחודי. בצידי הרכב ניתן למצוא חישוקי גלגלים "16 בעיצוב חדש ונאה ובחלקה האחורי של המכונית נרשמים פגוש חדש, יחידות תאורה מחודשות ועדכונים קוסמטים נוספים.

החדשה העיקרית נמצאת בתוך תא הנוסעים, שם מציגה הנירו המחודשת קפיצת מדרגה בעיצוב ובאיכות, עם שדרוג העיצוב ואיכות החומרים כאשר החלק העליון של לוח המכשירים מחופה בחומר איכותי ורך למגע, בעוד לוח המכשירים ולוח המחוונים מתאפיינים בגימור שחור מבריק ואלגנטי חדש עם דגשים בצבע כסף. הרכב מצויד במולטימדיה חדשה עםן צג מגע "8  וכולל בדגם ה-EX גם לוח שעונים משולב צג  דיגיטלי "7. בנוסף, זוכה הרכב לבלם יד חשמלי עם פונקציית Auto-Hold המחליף את בלם הרגל של הדגם היוצא.

קיה נירו החדשה 2019

בסעיף הבטיחות יוצע הדגם כאופציה גם עם מערכת מתקדמת לשמירה על נתיב הנסיעה גם במעקב אחרי הרכב שמלפנים, בקרת שיוט אדפטיבית חכמה יותר, המשלבת מעתה גם תפקוד Stop & Go המאפשרת מעקב אחרי הרכב שמלפנים, ומסוגלת כעת להביא את הנירו למצב של עצירה מוחלטת, ולהחזיר אותו עד למהירות השיוט כשהרכב שלפניו מתקדם. מעבר לכך, יחידת הכח נותרה זהה עם מנוע בנזין 1.6 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 141 כ"ס ומציעים צריכת דלק של 32.2 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית ו-25 ק"מ לליטר מחוץ לעיר, לפי נתוני היצרן, לצד פליטת מזהמים נמוכה במיוחד המעניקה לרכב דרגת זיהום אוויר 2.

הדגם ישווק ב-2 רמות גימור לבחירה:

קיה נירו LX:  המיועד לציי רכב וכולל בין השאר: מולטימדיה מקורית עם מסך "8 ומצלמת רוורס, חישוקי גלגלים קלים "16, בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים, קיפול מראות חשמלי, בורר מצבי נהיגה, הגה וידית הילוכים מצופים עור, מושב נהג ונוסע מתכווננים לגובה, משענת ידת מרכזית קדמית ואחורית, חיישן אורות, בלם יד חשמלי, וחבילת בטיחות מקורית הכוללת התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, התראת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה, בקרת שיוט אדפטיבית, החלפת אורות אוטומטית ו- 7 כריות אוויר.

קיה נירו EX: המיועדת ללקוחות פרטיים וכוללת בנוסף: כניסה והנעה ללא מפתח, שמשות אחוריות מושחרות, פתחי מיזוג אחוריים, מושבים מרופדים בד בשילוב עור, חיישני נסיעה לאחור, חיישן גשם, לוח שעונים משולב מסך "7 דיגיטלי ונגיעות קוסמטיות נוספות.

מחיר קיה נירו החדשה 2019 מתייקר קלות ויחל ב-143,900 שקל לדגם ה-LX (עליה של 1,400 שקל) ו-144,900 שקל לדגם ה-EX (עליה של 2,000 שקל). רכבים ראשונים צפויים להגיע לארץ בתחילת חודש ספטמבר. דגמי קיה נירו מסוג היברידי-נטען (פלאג-אין) וחשמלי ישווקו בישראל בשלב מאוחר יותר .