קרוב ל-3 שנים לאחר שנחת בארץ קיה נירו, הקרוסאובר ההיברידי הראשון בישראל, שזכה להצלחה מרשימה עם יותר מ-17,000 מכוניות שנמסרו כאן מאז דצמבר 2016, תחל בקרוב טלקאר היבואנית בשיווק הדגם המחודש ל-2020, לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה של אמצע החיים, בדומה למתיחת הפנים שעברה האחות החורגת יונדאי איוניק החדשה, שתגיע גם היא בקרוב לישראל.
הנירו המחודשת ל-2020 שנחשפה בתערוכת הרכב של ז'נבה בחודש מרץ, זוכה לעיצוב מעודכן בחזית הרכב, עם יחידות תאורה חדשות בטכנולוגיית LED, גריל ופגוש חדשים ופנסי ערפל קדמיים LED בעיצוב ייחודי. בצידי הרכב ניתן למצוא חישוקי גלגלים "17-"18 בעיצוב חדש ונאה ובחלקה האחורי של המכונית נרשמים פגוש חדש, יחידות תאורה מחודשות ועדכונים קוסמטים נוספים.
החדשה העיקרית נמצאת בתוך תא הנוסעים, שם מציגה הנירו המחודשת קפיצת מדרגה של ממש, עם שדרוג העיצוב ואיכות החומרים עם שלל משטחי פלסטיק רך למגע, אופציה ללוח שעונים דיגיטלי מלא "8, ("4.2 בדגמים הבסיסיים), דשבורד בעיצוב חדש ומפתה יותר, אופציה לתאורת אווירה בצבעים משתנים, מולטימדיה מקורית חדשה מסדרת ה- UVO Connect של היצרן, עם מסך "8 בדגמים הבסיסיים ו-"10.25 בדגמים הבכירים, פתחי מיזוג בעיצוב חדש, מנופי העברת הילוכים מההגה, ריפודי מושבים חדשים ודיפונים בעיצוב חדש לדלתות, לצד בלם יד חשמלי עם פונקציית AutoHold המחליף את דוושת בלם הרגל ועוד.
בסעיף הבטיחות יוצע הדגם כאופציה גם עם מערכת מתקדמת לשמירה על נתיב הנסיעה גם במעקב אחרי הרכב שמלפנים, בקרת שיוט אדפטיבית חכמה יותר ומערכות נוספות המעניקות לרכב יכולות נהיגה סמי-אוטונומיות. מעבר לכך, לא צפויים לעת עתה עדכונים גם ליחידות ההנעה ההיברידיות, שימשיכו לכלול את גרסת ההייבריד המפיקה 141 כ"ס וגרתס הפלאג-אין המאפשרת גם נסיעה על חשמל בלבד לטווח נסיעה של 58 ק"מ לפי נתוני היצרן.
קיה נירו החדשה צפויה להגיע לארץ ככל הנראה כבר במהלך החודש הבא. מפרט ישראלי מלא ומחירים יפורסמו עם התחלת השיווק.