קיה נירו היברידית שוב בישראל

יבואנית קיה משיקה את הנירו החדשה בגרסה היברידית רגילה המציעה צריכת דלק של 22.7 ק״מ לליטר בממוצע. הדגם ישווק במחיר של 179,000 שקל.

ששי כהן 02 במאי, 2024
קיה נירו החדשה 2023

חברת טלקאר מחדשת את שיווק קיה נירו ההיברידית לאחר שזו נעלמה בשנים האחרונות מאולמות התצוגה של היבואן, שהתמקד בשיווק הדגם בגרסאות פלאג-אין וחשמליות בלבד.


הנירו היתה רכב הפנאי הקומפקטי ההיברידי הראשון שהושק בישראל, ומאז שהושק בסוף 2016 נמכרו יותר מ 40,000 מכוניות משלושת הדורות של הדגם, שהפכו אותו גם לרכב הפנאי הנמכר ביותר בישראל בשנים 2019-2021.

הנירו ההיברידית החדשה פותחה על פלטפורמת הדור השלישי של הדגם ששיווקו החל בארץ לפני כשנה בגרסאות פלאג אין וחשמלי, ומיועדת להתחרות כאן בדגמים כמו יונדאי קונה החדשה וטויוטה C-HR החדש שזוכים לביקוש מקומי נאה למרות תג מחיר שצמח משמעותית לעומת הדורות היוצאים, מה שסימל עבור יבואנית קיה אור ירוק לשיווק הדגם ההיברידי גם בישראל, שהגעתו לכאן נמנעה בשנים האחרונות בגלל תג המחיר הגבוה.

קיה נירו הייבריד החדש מצויד במערכות מתקדמות לסיוע לנהג (ADAS), וב 8 כריות אויר, אשר בזכותם זכה בציון 5 כוכבים במבחני הריסוק NCAP Euro .

בשלב הראשון ישווק הדגם רק ברמת הגימור הגבוהה EX הכוללת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 10.25 אינטש ולצידו לוח מחוונים דיגיטלי עם תצוגה בגודל 4.2 אינץ', בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים, בלם יד חשמלי, קיפול מראות חשמלי, שמשות אחוריות מושחרות, חיישני חניה היקפיים, כניסה והנעה ללא מפתח וחישוקי גלגלים קלים ״16.

יחידת הכח ההיברידית כוללת מנוע בנזין 1.6 ליטר ומנוע חשמלי ותיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 6 הילוכים, המציעים תאוצה ל 100 קמ״ש ב 10.4 שניות ומהירות מרבית של 165 קמ״ש, לצד צריכת דלק של 22.7 ק״מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.

מחיר קיה נירו היברידית 2024 נקבע על 178,990 שקל כאשר גרסת LX מעט פחות מאובזרת צפויה להגיע בחודש הבא ותיועד בעיקר לציי רכב.

מעוניינים בנסיעת מבחן לנירו החדשה וקבלת הצעת מחיר מסודרת, כולל אפשרויות מימון וטרייד-אין שונות? הכניסו פרטים כאן

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם

    עוד מחדשות רכב