קיה נירו 2022 החדשה תיחשף מחר בקוריאה

הדור השני של קיה נירו ייחשף מחר רשמית וצפוי להציג עיצוב מודרני ואופנתי משמעותית מהדגם הנוכחי. הדגם עתיד להגיע לארץ במהלך 2022.

ששי כהן 24 בנוב, 2021
קיה נירו 2022 החדשה

קרוב ל-6 שנים לאחר שהוצג הדור הראשון של קיה נירו, וקרוב לשנתיים לאחר שהוצג דגם הקונספט "Habaniro" שרמז על עיצוב הדור החדש של הנירו, תחשוף מחר רשמית קיה את הנירו החדשה בתערוכת הרכב של סיאול, לקראת הגעתה לשוק במהלך 2022.

קיה נירו 2022 החדשה

הדור החדש של הנירו זוכה לעיצוב חדש לחלוטין, ועשוי ככל הנראה להציע מראה של קרוסאובר הרבה יותר אופנתי וחדשני מהעיצוב של הדגם הנוכחי, שיכלול גם יישור קו עם שפת העיצוב החדשה של היצרן, אותה ראינו גם ב-EV6 החשמלית. לעת עתה היצרן מספק רק טיזר של המראה החיצוני ואיורים של עיצוב הפנים, אך ניתן בהחלט להבחין שמדובר בשדרוג משמעותי הן בסעיף העיצוב והן בטכנולוגיה. תא הנוסעים שלה צפוי להיות בעיצוב נקי עם מיעוט יחסי של מתגים, ולכלול צמד מסכים דיגיטליים "12.3 לצד כפתורים מכאניים לתפעול ידידותי יותר של מערכת השמע ובקרת האקלים.

קיה נירו 2022 החדשה

אם לא יהיו הפתעות, הנירו החדשה תמשיך להגיע בדגמי הייבריד, פלאג-אין וחשמלי מלא, ומעניין יהיה לראות מה מהם יגיע בסופו של דבר לארץ בהתחשב בכך שהטבות המס לדגמים היברידים רגילים יבוטלו לחלוטין ב-1 בינואר הקרוב.

חשיפה רשמית של הדגם מחר 25/11 בשעה 11:30 בבוקר לפי שעון קוריאה, מה שאומר הלילה הזה לפי שעון ישראל.

 

עוד מחדשות רכב