קיה סול 2019 החדשה נחשפה בלוס אנג'לס

קיה סול 2019 זוכה לדור חדש לחלוטין, הכולל עיצוב חדש, מנוע טורבו שמצטרף להיצע, חבילת בטיחות מתקדמת ואופציה לגרסה 100% חשמלית.

ששי כהן 29 בנוב, 2018
קיה סול החדשה 2019

5 וחצי שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של קיה סול, הקרוסאובר המשפחתי הקומפקטי של החברה בעל העיצוב החריג, הציגה קיה בארה"ב את הדור הכל חדש של הסול, המבטיח התקדמות רבה בכל הפרמטרים, לצד גרסה חשמלית מעניינת במיוחד.


הדור השלישי של הסול שומר על קווי העיצוב המקוריים של הדגם, אך מחדש עם חזית חדשה לחלוטין, ועיצוב חדש ומקורי לחלקה האחורי של המכונית. היצרן מבטיח 2 גרסאות עיצוב לדגם:  ״X-Line״ הנהנית ממראה בסגנון רכב שטח או  ״GT Line״ בעלת מראה ספורטיבי יותר. בתוך תא הנוסעים מציע הדגם עיצוב חדש ומודרני, בעל שלל קווי עיצוב מתחכמים, מסך מולטימדיה  ״10.25 ושלל נגיעות קוסמטיות המקנות לרכב עיצוב צעיר.

קיה סול החדשה 2019

הדגם שפותח על שלדה חדשה, צומח קלות במידות ומבטיח שיפור קל במרוחח לנוסעים, לצד שימושיות טובה יותר עם תא מטען נדיב מבעבר. היצע המנועים שפורסם לעת עתה (ומכוון יותר לשוק האמריקאי) כולל מנוע בנזין 2.0 ליטר 147 כ"ס שיוצע בשילוב לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית רציפה ומנוע טורבו בנזין 1.6 ליטר 201 כ״ס, שיוצע בשילוב לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים.

קיה סול חשמלית 2019

קיה סול חשמלית 2019

בדומה לקיה נירו החשמלית, גם הסול זוכה לגרסה חשמלית, המצוידת במנוע המפיק 201 כ״ס וסוללת ליתיום-יון 64 kWh והבטחה לטעינה מהירה DC. בקיה לא חושפים לעת עתה נתונים אודות טווח הנסיעה החשמלי בין טעינות. מעבר לכך, יצוידו הדגמים לראשונה גם בחבילת הבטיחות המתקדמת של קיה, לצד שלל אביזרי נוחות כמו משטח טעינה אלחוטי לסמארטפון, מולטימדיה מתקדמת ועוד.

קיה סול החדשהבגרסתה האירופאית המיועדת גם לשיווק בישראל, תוצג רשמית ככל הנראה בתערוכת ז'נבה במרץ 2019.