קיה סורנטו URBAN החדש בישראל

פחות משבועיים לאחר שנחשף בפאריס , נוחת הדגם המחודש של הסורנטו עם מנוע חזק יותר ועיצוב מעודכן. חברת טלקאר , יבואנית קיה , מדווחת היום על התחלת שיווק קיה סורנטו URBAN החדש, מספר ימים בלבד לאחר שהוצגה גרסתו האירופאית המחודשת של רכב הפנאי בתערוכת פאריס . לצד שינויי עיצוב קלים , הכוללים חזית מחודשת לרכב הכוללת…

ששי כהן 09 באוק, 2012

פחות משבועיים לאחר שנחשף בפאריס , נוחת הדגם המחודש של הסורנטו עם מנוע חזק יותר ועיצוב מעודכן.

חברת טלקאר , יבואנית קיה , מדווחת היום על התחלת שיווק קיה סורנטו URBAN החדש, מספר ימים בלבד לאחר שהוצגה גרסתו האירופאית המחודשת של רכב הפנאי בתערוכת פאריס .
לצד שינויי עיצוב קלים , הכוללים חזית מחודשת לרכב הכוללת גריל , פגוש קדמי ופנסי ערפל בעיצוב חדש , זוכה הסורנטו המחודש גם לחלק אחורי מעודכן עם יחידות תאורה חדשות , שינויים בפגוש וחישוקי גלגלים בעיצוב חדש . בקיה מצהירים בנוסף , ששינויי העיצוב תרמו להשגת מקדם גרר טוב יותר של 0.34 CD , האמור לסייע לתצרוכת דלק נמוכה יותר .
מתחת למכסה המנוע , מציג מנוע הבנזין 2.4 ליטר הספק גבוה יותר העומד על 192 כ"ס ( לעומת 174 כ"ס עד כה ) ומומנט מרבי של 24.7 קג"מ (23 קג"מ בדגם הקודם) המושגים ב- 4,250 סל"ד. הדגם ישווק עם תיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים והנעה קדמית בלבד .
אבזור הרכב כולל כסטנדרט : 6 כריות אוויר , 7 מושבים , בקרת שיוט , תאורת יום LED, פנסים עוקבי פנייה , מזגן מפוצל עם פתחים ושליטה ליושבים במושבים האחוריים , שמשות אחוריות כהות ,חיישני רוורס מקוריים , מערכת שמע מקורית נשלטת מההגה עם יציאות USB ו- AUX ועוד .
מחיר קיה סורנטו אורבן החדש נקבע על 189,900 ש"ח.

עוד מחדשות רכב