קיה סיד סטיישן בגרסה מוזלת

יבואנית קיה משיקה גרסה מוזלת של הסיד סטיישן במטרה להילחם בפוקוס סטישן וביונדאי I30 קרוס וואגן המצליחות. יבואנית קיה מתחילה לשווק בימים אלו דגם חדש ומוזל של הסיד סטיישן . הדגם החדש מגיע לארץ ברמת אבזור הפשוטה LX ויצטרף למשפחת הסטיישן של הסיד הכוללת דגמי בנזין ודיזל עם תיבות הילוכים ידניות ואוטומטיות. הגרסה החדשה מצויידת במנוע…

ששי כהן 11 במאי, 2010

יבואנית קיה משיקה גרסה מוזלת של הסיד סטיישן במטרה להילחם בפוקוס סטישן וביונדאי I30 קרוס וואגן המצליחות.

יבואנית קיה מתחילה לשווק בימים אלו דגם חדש ומוזל של הסיד סטיישן . הדגם החדש מגיע לארץ ברמת אבזור הפשוטה LX ויצטרף למשפחת הסטיישן של הסיד הכוללת דגמי בנזין ודיזל עם תיבות הילוכים ידניות ואוטומטיות.
הגרסה החדשה מצויידת במנוע בנזין 1.6 ליטר ותיבת הילוכים אוט' אך בעלת אבזור פחות עשיר לעומת הדגם EX שישווק לצידה. כך למשל מוותר הדגם החדש על החישוקים הקלים, על בקרת האקלים הדיגיטלית וכולל גימור פשוט יותר בתא הנוסעים , ללא ציפוי עור להגה ועם 4 רמקולים במקום שישה בדגם המאובזר.  האבזור הבטיחותי נותר מלא עם 6 כריות אוויר ובקרת יציבות.
עם הסיד סטיישן LX מקווה היבואנית לחדור גם לציי הרכב כמתחרה שווה לפורד פוקוס סטיישן וליונדאי I30 קרוס וואגן המצליחות מאוד בשנה האחרונה ואף מבוקשות יותר מאחיותיהן בעלות מבנה הסדאן. מחיר הסיד סטיישן LX נקבע על 118,500 ש"ח לעומת 124,400 ש"ח לדגם ה EX המאובזר .

עוד מחדשות רכב