חדש: קיה ספורטאז' היברידית

קיה ספורטאז' זוכה למתיחת פנים של אמצע החיים, הכוללת עדכוני עיצוב קלילים, מנועי דיזל חדשים ולראשונה גם גרסת דיזל עם יחידה היברידית קלה, שתגיע ככל הנראה לארץ במהלך 2019.

ששי כהן 23 במאי, 2018
קיה ספורטאז' 2019 מתיחת פנים

שנתיים וחצי לאחר שהוצג לאחר שהוצג הדור הנוכחי (והרביעי) של קיה ספורטאז', רכב הפנאי הפופולרי בארץ, מדווחת קיה על מתיחת פנים קלה של אמצע החיים שיעבור הדגם בקרוב, הכוללת עדכוני עיצוב קלילים, שדרוג מנועי הדיזל ויחידת כח חדשה הכוללת מנוע דיזל ויחידה היברידית קלה להפחתת פליטת המזהמים.



במסגרת מתיחת הפנים לדגמי 2019, זוכה הספורטאז' לעדכונים קלים לעיצוב החיצוני, הכוללים פגושים בעיצוב חדש, עדכון ליחידות התאורה בחזית ומאחור, חישוקי גלגלים בעיצוב חדש וחמישה גווני מרכב חדשים שיוצעו לרכב. בתוך תא הנוסעים, רושם הדגם עדכונים קוסמטים קלים, ריפודי מושבים בשני גוונים (אפור ושחור) וגלגל הגה בעיצוב חדש.

קיה ספורטאז' 2019 מתיחת פנים

החדשה העיקרית לספורטאז' המחודשת נמצאת מתחת למכסה המנוע, עם שדרוגים מהותיים בדגמי הדיזל. מנוע ה-1.7 ליטר המוכר (לא מהארץ) מוחלף במנוע דיזל חדש – U3 CRDi שיוצע בגרסת 115 כ"ס ידנית או 136 כ"ס אוטומטית כפולת מצמדים עם אופציה להנעה 4X4. מדובר במנוע הדיזל הנקי ביותר שייצרה קיה מעולם, המותאם כמו כל המנועים שיוצעו בדגם לדרישות זיהום האוויר EURO6.

קיה ספורטאז' 2019 מתיחת פנים

יחידה היברידית קלה 
לראשונה בדגמי הספורטאז', יוצע דגם הכולל יחידה היברידית קטנה וקלה EcoDynamics+ הכוללת מנוע דיזל 2.0 ליטר וסוללת 48 וולט,המאריכה את "משך ההדממה" של המנוע באמצעות יחידת מתנע-גנרטור היברידית קלה חדשה. לא מדובר כאן ביחידה היברידית קלאסית המפחיתה משמעותית את צריכת הדלק, אלא ביחידת סיוע היברידית האמורה בעיקר להפחית פליטת מזהמים ולשפר קלות את צריכת הדלק (שצפויה להיות בכל מקרה נאה עם מנוע הדיזל).
מחברת טלקאר יבואנית קיה, נמסר שהספורטאז' המחודש יגיע לארץ לקראת סוף השנה, כאשר גרסת הדיזל ההיברידית נבחנת כעת מול היצרן ותגיע לארץ ככל הנראה במהלך 2019.