קימקו אקסייטינג 400S החדש 2019 בישראל

חברת עופר אבניר מתחילה בשיווק הדור החמישי של קימקו אקסייטינג 400, המבטיח יכולות ספורטיביות מבעבר לצד נוחות נסיעה משודרגת. המחיר נקבע על 38,000 שקל.

ששי כהן 09 ביול, 2019
קימקו אקסייטינג 400S

קצת יותר מחצי שנה לאחר שנחשף בתערוכת האופנועים של מילאנו, נוחת בארץ הדור החמישי של קימקו אקסייטינג 400, עם עיצוב מחודש, מכלולים משודרגים והבטחה לשיפור היכולות הספורטיביות, לצד נוחות גבוהה מבעבר.


לצד עיצוב חדש בעל אופי ספורטיבי יותר, שמו בקימקו דגש בדגם החדש על נוחות הנסיעה עם מושב רוכב ומורכב חדש ונוח המותאם לרכיבות ארוכות, משענת גב גדולה יותר מזו של הדגם היוצא ומשקף קדמי גבוה יותר ומתכוונן באופן מכאני ל-5 אפשרויות שונות כך שניתן לשנות את מיקום במשקף ללא שימוש בכלי עבודה. לוח השעונים שודרג בדגם החדש ומצויד במערכת ה- Kymco Noodoe (כמו בדגם ה-AK550), הכוללת מסכים צבעוניים עשירים במידע והתממשקות עם הסמארטפון בקישוריות BT. כמו כן, צויד הדגם בפנסי LED היקפיים, ידיות בלמים מתכווננות, שני תאי האחסון הקדמיים הנמצאים בתוך החופה הקדמית ובהם חיבור 12V וגם תאי האחסון ננעלים בעת נעילת הכידון בחנייה. מושב הקטנוע ניתן פתיחה מכפתור ייעודי על הכידון או באמצעות לחיצת המפתח במתג ההתנעה (סוויץ'). 

האקסייטינג 400S החדש מצויד במנוע סינגל 400 סמ"ק המפיק 35.4 כ"ס. חיבורי המנוע לשלדה חוזקו לטובת שיפור יכולת ההתנהגות הספורטיבית ומשולש ההיגוי הוחלף בזוג משולשי היגוי כמו באופנוע. בכך הפך המתלה הקדמי לקשיח יותר בעמידה תחת עומסי רכיבה ספורטיבית ואגרסיבית ומאפשר היגוי חד ומדויק יותר. גם הבלמים הקדמיים חדשים והקאליפרים מלפנים מותקנים בצורה רדיאלית סביב זוג הדיסקים הקדמיים, כמו באופנועי הספורט החדשים. גובה המושב 81 ס"מ ומשקל הכלי היבש עומד על 195 ק"ג. בסעיף הבלימה רושם הדגם צמד דיסקים קדמיים בקוטר 280 מ"מ, דיסק אחורי בקוטר 240 מ"מ ובלמי ABS.

הדגם ישווק בארץ בצבעים שחור ולבן במחיר של 38,000 שקל "על הכביש".



עוד מדו גלגלי