קימקו דאון טאון 350i מתעדכן בבטיחות משופרת

חברת עופר אבניר מעדכנת את מפרט הקימקו דאון טאון 350i עם תוספת של בקרת אחיזה המשפרת את הבטיחות ומקזזת קלות את עלות ביטוח החובה. המחיר נקבע על 31,900 שקל.

ששי כהן 18 בספט, 2019
קימקו דאון טאון 350i

קבוצת עופר אבניר, יבואנית דגמי קימקו בישראל, החלה בשיווק גרסה בטיחותית יותר לקטנוע המנהלים דאון טאון 350i, שמתחדש במערכת בקרת אחיזה, המבטיחה שדרוג של בטיחות קטנוע ה-350 סמ"ק הפופולרי בארץ.


מערכת בקרת האחיזה פועלת ודוגמת את מהירות גלגלי האופנוע באופן תמידי, עשרות פעמים בשנייה. המערכת תיכנס לפעולה ותתערב אקטיבית בהעברת כוח המנוע אל הגלגל האחורי, רק כאשר במקביל מתפעל הרוכב את ידית המצערת של הקטנוע. המערכת תזהה שינויי מהירויות בין שני הגלגלים בזמן התאוצה, במקרה של סיבוב יתר של הגלגל האחורי (החלקה בתאוצה), ותפחית את כוח המנוע באמצעות הקטנת ההזרקה ואיחור ההצתה לשברירי שניות שכמעט ואינם מורגשים על ידי הרוכב. באופן זה, יכול הגלגל האחורי לייצר אחיזה מחדש ולייצב את הקטנוע מבלי שיחליק לצדדים.

רוכשי הדגם החדש זכאים להנחה של 3% על ביטוח החובה, ככל כלי רכב דו גלגלי בעל בקרת אחיזה. מעבר לכך, מדובר באותו דגם מוכר, המצויד במנוע צילינדר בודד 4 פעימות בנפח 321 סמ"ק, המפיק 29 כ"ס. מבחינת האבזור, מציע הדגם מערכת ABS, צמד בולמים אחוריים מתכוונים ל-5 מצבים, בלמי דיסק, תא אחסון מרווח ואופציה לתוספות מקוריות של מדרכי רגליים מניקל בשני החלקים, העליון והתחתון, מגני ידיים אנודייז וכן משענת גב לנוסע.

מחיר קימקו דאון טאון 350i החדש נקבע על 31,900 שקלים (מחיר "על הכביש").



עוד מדו גלגלי