קסדה נפתחת לאופנוע – יתרונות שחבל לפספס

מהם היתרונות המרכזיים של קסדה נפתחת לעומת קסדה רגילה ולמה חשוב לשים לב כשמחפשים אחר קסדה נפתחת לרכישה?

מדור שיווקי 01 באוק, 2022
קסדה נפתחת לאופנוע
תמונה: אופנוסנטר – ישי כהן

כל רוכב אופנוע/קטנוע יודע בדיוק עד כמה חשובה היא הקסדה, כמובן שמבחינה בטיחותית אך גם מבחינת נוחות והתנהלות יומיומית. כניסתה של הקסדה הנפתחת לשוק הביאה עידן חדש של אפשרויות עבור רוכבים, וכמה יתרונות שלא היו קיימים לפני כן. מהם היתרונות המרכזיים של קסדה נפתחת לעומת קסדה רגילה ולמה חשוב לשים לב כשמחפשים אחר קסדה נפתחת לרכישה?




קסדה נפתחת – יתרונות

קיימים מספר יתרונות מהותיים לקסדה נפתחת לעומת קסדה מלאה "רגילה". יתרון ראשון נוגע כמובן לנוחות – כשרוכבים עם קסדה נפתחת ניתן פשוט לפתוח אותה מתי שרוצים, וכך לעשות סידורים, לדבר עם אנשים או לחכות ברמזור עם פנים חשופות אך עדיין עם הקסדה על הראש. אין צורך להוריד את הקסדה בכל פעם שצריכים להחליף כמה משפטים עם מישהו או כשיורדים מהאופנוע רק לרגע כדי לעשות סידור זריז. כל רוכב יודע עד כמה מסורבלת ולא נוחה היא הורדה והרכבה חזרה של הקסדה בכל פעם מחדש, כך שקסדה נפתחת חוסכת לנו זמן והרבה חוסר נוחות.
יתרון נוסף קשור לאקלים – קסדה נפתחת מאפשרת לפנים שלנו להיות חשופים באופן מלא או חלקי, וכך ליהנות מאוורור נעים, במיוחד בחודשי הקיץ. יתרון משמעותי ביותר, בפרט בקיץ הישראלי…
הקסדה הנפתחת מציעה לנו למעשה להיות עם ולהרגיש בלי – להיות עם קסדה מלאה המספקת הגנה מלאה, אך ליהנות מקסדה פתוחה ומפנים חשופות כשזה נוח לנו.

שימו לב בעת הרכישה

בבואכם לקנות קסדה נפתחת חשוב לשים לב כי אתם מקבלים אחריות מלאה על הקסדה, כי היא אינה כבדה יתר על המידה (בפרט מומלץ לבחון את האפשרויות של קסדות מקרבון מלא), כי יש למשקף הגנה מפני אדים ושריטות, כי היא מרופדת כמו שצריך וכי היא כוללת גם רכיבים המסננים רעשים בעת הרכיבה. כל זה יבטיח כי אתם רוכשים דגם איכותי ואמין שישרת אתכם נאמנה שנים רבות קדימה.

בואו למצוא את הקסדה הנפתחת המושלמת עבורכם

במידה ואתם רוכבים על אופנוע או קטנוע בארץ ועדיין לא התנסיתם ברכיבה עם קסדה נפתחת, הגיע הזמן לנסות.
אתם מוזמנים ליצור קשר טלפוני עם רשת אופנוסנטר – ציוד לאופנועים, קסדות לאופנועים ואביזרים לאופנועים בטלפון מספר: 054-9793930 או לבקר באתר האינטרנט של רשת אופנוסנטר בכתובת: https://ofnocenter.co.il/ ולהיווכח במבחר הרחב של קסדות נפתחות לאופנוע שאנו מציעים, ביניהן תמצאו גם את הדגם המתאים והנוח ביותר עבורכם. מדובר בנוחות שחבל שתפספסו.