קרוסאובר שמרחיב את הלב: קופרה אטקה בישראל

מותג הספורט CUPRA של סיאט יוצא לדרך בישראל עם דגם הקופרה אטקה – רכב פנאי ספורטיבי ושרירי המצויד במנוע 2.0 ליטרים 300 כ"ס והנעה כפולה, המבטיחים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות בלבד !

ששי כהן 02 בדצמ, 2019
קופרה אטקה

קרוב לשנתיים לאחר שהשיקה סיאט את תת המותג הספורטיבי החדש שלה שעונה לשם "CUPRA", מודיעה צ'מפיון מוטורס היבואנית על התחלת שיווק דגמי "קופרה" בישראל, כאשר הדגם הראשון שנוחת כאן הוא קופרה אטקה, גרסת הספורט השרירית של האטקה המוכרת לכם, שמבטיחה חווית נהיגה ספורטיבית קיצונית, על שלדת קרוסאובר שימושית ואופנתית ואבזור עשיר במיוחד.


הקופרה אטקה נשענת על העיצוב החיצוני המוכר של סיאט אטקה, שזוכה בגרסת הספורט לשדרוג מקיף להופעה עם גריל שחור ומבריק ועליו לוגו הנחושת של מותג CUPRA עם כיתוב אותיות, מתחתיו כונסי אוויר גדולים בצורת חלת דבש ופנסי התאורה הקדמיים בטכנולוגיית Full LED. בצדי הרכב מראות צד בצבע שחור וחלונות אחוריים מושחרים, ובנוסף תמצאו גם גג שמש פנוראמי בהפעלה חשמלית עם מסילות גג ופסי קישוט בגימור שחור. החלק האחורי של הקופרה אטקה כולל ספוילר מעל השמשה האחורית, אותיות שם המותג מעטרות את הפגוש, פנסי התאורה האחוריים בטכנולוגיית LED ושני מפלטים אחוריים כפולים. בתי הגלגל ב-Cupra Ateca מודגשים כעת יותר ומעטרים את חישוקי הסגסוגת בגודל R19 40\245.

קופרה אטקה

גם בתוך תא הנוסעים מציעה המכונית אווירה ספורטיבית ואבזור עשיר כסטנדרט, עם לוח שעונים דיגיטלי מלא (Digital Cockpit), לוח פיקוד בצבע שחור, תאורת אווירה משתנה בדלתות הקדמיות, גלגל הגה קטום מעור ובמרכזו בולט לוגו המותג CUPRA, מולטימדיה עם מסך מגע 8", מערכת Full Link, משטח טעינה אלחוטי לסמרטפון ולחובבי הסאונד מערכת BEATS Sound System, הכוללת שמונה רמקולים וסאב וופר. אל אלו מצטרפים גם מושבי ספורט עם ריפודי עור מלאים וחימום למושבים הקדמיים, מושב נהג מתכוונן חשמלית, מצלמות היקפית 360°, מערכת סיוע בחניה, 4 חיבורי USB, חישוקי סגסוגת 19', בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים, תא מטען עם פתיחה חשמלית, כניסה והתנעה ללא מפתח ועוד. כאופציה תוצע חבילת PRO הכוללת מושבי Bucket ספורטיביים וחישוקי 19' Copper ייחודיים. 

הקופרה אטקה מצוידת במנוע 2.0 ליטר TSI בעל הספק של 300 כ"ס המושגים ב-5,300-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 40.7 קג"מ המושג ב-2,000-5,200 סל"ד, המשודך לתיבת הילוכים DSG בעלת שבעה הילוכים והנעה כפולה. עם יחידת הנ"ל מציע הדגם תאוצה ל-100 קמ"ש ב- 4.9 שניות בלבד לצד מהירות מרבית של 245 קמ"ש. בנוסף, מצויד הדגם בבולמים אדפטיביים ובבורר מצבי נהיגה עם 6 אפשרויות התאמה אישית. 

בסעיף הבטיחות, רושם הדגם חבילת בטיחות מקורית מתקדמת ומלאה, הכוללת: התראת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון אקטיבי של סטייה מנתיב הנסיעה,  מערכת ניטור הולכי רגל, מערכת לזיהוי כלי רכב בשטח מת, התראה על תנועה צולבת בנסיעה לאחור ועד לחיישני חנייה אחוריים וקדמיים עם תצוגה גראפית, מערכת סיוע בחניה, מערכת מצלמות היקפית – Top View 360 חיישני גשם ואורות.

מחיר קופרה אטקה נקבע על 249,900 ש"ח. מחיר חבילת ה-PRO יעלה 17,000 שקל נוספים. 




עוד מחדשות רכב