רוכבים על דו-גלגלי? אתם חייבים לצפות בסרטונים האלו

מטרו מוטור ופרוריידינג בשיתוף פעולה ראשון מסוגו: פרויקט הדרכות הרכיבה הבטוחה הדיגיטלי הראשון בישראל יוצא לדרך עם עשרות סרטונים שיסייעו לכם לרכוב בטוח יותר ועתידים לשמור על חייכם.

ששי כהן 02 במרץ, 2023
רכיבה בטוחה על אופנועים

חברת מטרו מוטור, יבואנית הדו גלגלי המובילה בישראל, פועלת כבר שנים ליצירת מודעות לרכיבה בטוחה יותר וליצירת שינוי התנהגותי בכל הנוגע לרוכבי דו גלגלי וסביבתם (הולכי הרגל והנהגים) על ידי קורסים מעשיים, הרצאות וקמפיינים הסברתיים רחבים. 


כעת פעילות זו עולה מדרגה עם שיתוף פעולה ייחודי בין מטרו מוטור וחברת פרוריידינג בניהולו של כפיר לוין, במטרה לשנות את תודעת הרכיבה בישראל ובכך להפוך את רוכבי ישראל למודעים ובעלי תפיסת סיכון משופרת. בשנת 2022 זכתה פרוריידינג במכרז ממשלתי והוסמכה על ידי הרלב"ד להדריך את הרוכבים בישראל בהתאם לתפיסת הסיכון . 

במסגרת שיתוף הפעולה המקיף יצרו עשרות סרטוני הדרכה מקצועיים שזמינים לכל קהל הרוכבים בחינם. הפרויקט שכלל 5 ימי צילום מורכבים, מספר מדריכים מנוסים, אופנועים מדגמים שונים ואביזרים חדשניים הינו ראשון מסוגו בישראל ומהווה כלי אמיתי שיש בכוחו להוביל את הרוכבים להיות מודעים יותר לסביבה, לסכנות הדרך ולמנוע תאונות. אמנם לא מדובר בתחליף לדבר האמיתי בו כדאי שכל רוכב דו-גלגלי יעבור קורס רכיבה מתקדמת, אך עבור כל אלו שאין ברשותם את הזמן הפנוי או את התקציב הנדרש, מדובר בקורס אינטרנטי שללא ספק עשוי לחזק את בטיחותכם על הכביש. 

בין נושאי הסרטונים השונים ניתן למצוא – המלצות לתנוחת רכיבה נכונה, סרטון על אופן ביצוע פנייה, מהירות מומלצת בכבישים שונים, התמודדות נכונה עם מכשולי דרך, סדר פעולות בכניסה לפנייה, התמודדות עם "פנייה עיוורת" ועוד. 

בנוסף, ישנם מספר סרטונים העוסקים באבזור נוח ובטוח לרוכבים. בין הסרטונים – סרטון הדרכה לבחירת קסדה, מעילים, כפפות רכיבה, ווסט, נעלי רכיבה ועוד. זאת ועוד תוכלו אפילו למצוא סרטון הסבר על סוגי ביטוח לרוכבים ומה חשוב לבדוק. 

קישור לעמוד היוטיוב >> https://www.youtube.com/@ProRiding/videos

עוד מדו גלגלי