רוכבי אגף התנועה במשטרה עוברים ל-KTM סופר אדוונצ'ר 1290

עשרות מדגמי אופנועי KTM סופר אדוונצ'ר 1290 החדש, יסופקו בקרוב למשטרת התנועה לאחר שד.ל.ב מוטוספורט היבואנית זכתה במכרז המשטרה.

ששי כהן 23 בדצמ, 2016

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי KTM, ממשיכה בכיבוש עוד נישות בשוק האופנועים הישראלי, ומודיעה על זכייתה במכרז ההצטיידות של אגף התנועה עם ה-KTM סופר אדוונצ'ר 1290 החדש. הזכייה במכרז ההצטיידות של אגף התנועה מגיעה לאחר שד.ל.ב מוטוספורט זכתה גם במכרז ההצטיידות של היס"מ עם האופנוע KTM 1190 R ותספק כמה עשרות יחידות ממנו.




אופנועי ה-KTM סופר אדוונצ'ר 1290 החדשים יחליפו בהדרגה את אופנועי ימאהה סופר טנרה, שזכו במכרז המשטרה הקודם מלפני 4 שנים, והחליפו בזמו את דגמי ב.מ.וו 1200GS ששרתו עד אז את מחלקת התנועה. במסגרת המכרז החדש, במסגרת המכרז, תספק ד.ל.ב מוטוספורט עשרות אופנועים, לאחר שיעברו התאמה לשימושים משטרתיים.אופנועי BMW וימאהה שיוצאים מהשירות אופנועי BMW וימאהה שיוצאים מהשירות
ה-KTM סופר אדוונצ'ר מצויד במנוע בנפח 1,301 סמ"ק בתצורת V-טווין אשר מפיק 160 כ"ס (8,750 סל"ד) וכן נתון מומנט מרשים של 14 קג"מ (6,750 סל"ד) אשר מספקים לו ביצועים מצוינים, לצד גמישות בתפעול וחיסכון בדלק לטווחים ארוכים – נפח מכל הדלק עומד על 30 ליטרים. אופנוע זה מצויד בשלל מערכות בטיחות אלקטרונית כמו מניעת נעילת הגלגלים, מערכת בלימה אקטיבית שיודעת להתחשב בזווית ההטיה של האופנוע, בקרת אחיזה בגלגל האחורי ועוד. בנוסף לכך, האופנוע מצויד במתלים מבוקרי מחשב בכלי כיול משתנה לפי סגנון הרכיבה והעומס על האופנוע, הוא מציע מספר מצבי רכיבה שמשפיעים על תפוקת המנוע והוא מסוגל לפעול גם בתנאי שטח.
מחיר האופנוע לצרכן (לפני דיגומים משטרתיים, ולפני הנחות) עומד על 147,638 ש"ח.






עוד מדו גלגלי