רוכשים אחד מדגמי ג'יפ או סובארו ומתחילים לשלם בעוד חצי שנה

חברת סמלת יבואנית סובארו וג'יפ, יוצאת במבצע חדש לרגל המצב בו מוצע מסלול מימון הכולל רכישה של אחד מדגמי החברה והתחלת התשלום רק בעוד חצי שנה. היכנסו לפרטים

מדור שיווקי 21 בנוב, 2023
מבצע סמלת 2023

קבוצת סמלת, יבואנית רכבי היוקרה של ג'יפ ורכבי השטח של סובארו, יוצאת במבצע מיוחד הכולל דחיית תשלום של חצי שנה עד 300,000 ₪ על חלק ממותגי ודגמי הקבוצה, ביניהם סובארו, JEEP. עד סוף החודש (30/11/23) יוכל ציבור הלקוחות לרכוש רכב חדש בפריסת תשלומים רחבה, כאשר תעמוד לרשותו דחיית תשלומים של חצי שנה. ניתן יהיה לקבל פריסת תשלומים רחבה של עד 60 תשלומים באמצעות זרוע המימון של סמלת. תינתן האפשרות לתאם נסיעות מבחן באולמות השונים או בבית הלקוח לבחירתו.


לדברי החברה, אחת מהמגמות הבולטות שזיהנו היא עלייה בביקושים לרכבי 4X4 המותאמים לנסיעת כביש ושטח שנחשבים לרכבים אמינים, בטוחים עם אחיזת כביש מצוינת שההטבה נוגעת ישירות אליהם.  לצד המלחמה בשנים האחרונות הפכו הג'יפונים לקבוצת השוק הגדולה ביותר, ובמקביל גדל גם השיעור של רכבי פנאי עם הנעה קדמית. לדגמים ששמרו על יכולת שטח נרשמים כעת ביקושים גבוהים יחסית. במקביל תופסת תאוצה פעילות טיולי השטח, כולל של קבוצות מטיילים פרטיות ומועדוני טיולים שמפעילים יבואני רכב לרוכשי רכבי השטח. 

בנוסף, החברה ממשיכה להעניק את שירותי "סמלת עד הדלת", שירות בו החברה מגיעה עם הרכב המבוקש לנסיעת מבחן עד בית הלקוח. דבר שמאוד מקל על ההחלטה, חוסך זמן ומאפשר קבלת החלטה בראש שקט.

  • מעוניינים בנסיעת מבחן על דגמי ג'יפ או סובארו וקבלת הצעת מימון וטרייד אין על רכביכם הישן? הכניסו פרטים כאן ונציגי החברה ישמחו לשוב אליכם בהקדם.

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם