רוכשים טויוטה יאריס ונהנים מדלק במתנה לשנה

טויוטה יאריס חוגגת 20 שנה בעולם, עם גרסת מהדורה מוגבלת בצבע זהב (מחווה לדגם המקורי) ומבצע חדש בישראל המבטיח דלק במתנה לרוכשים את דגמי הבנזין.

ששי כהן 19 ביונ, 2019
טויוטה יאריס Y20

לרגל חגיגות 20 שנה ליאריס (המתקרבות כבר לסיום…), יוצאת יוניון מוטורס יבואנית טויוטה, במבצע חדש שיימשך עד סוף החודש, בו יוצעו דגמי הבנזין (לא כולל הדגמים ההיברידים) של טויוטה יאריס במבצע דלק לשנה במתנה.



קצת היסטוריה על טויוטה יאריס…

טויוטה יאריס הוצגה לראשונה בתערוכת פאריס 1998, והחליפה את הסטארלט המיושנת ברכב סופר-מיני חדש, בעל עיצוב מהפכני לאותה תקופה ובאופן שלא אפיין כל-כך את טויוטה באותם השנים. לצידם של הדגמים הרגילים, הוצעה גם גרסת " T-Sport" ביצועיסטית ומהנה מאוד לנהיגה. הדור השני של היאריס שהוצג ב-2005, הציג כבר מראה שגרתי יותר ובארץ לא זכה להצלחה, בעיקר לנוכח ציודו בתיבת הילוכים רובוטית עם מצמד בודד, שהרחיקה את הלקוחות המסורתיים של הדגם. ב-2013 הוצג הדור השלישי והנוכחי של היאריס, שבינתיים הספיק כבר לעבור 2 מתיחות פנים מקיפות, ובמהלך השנים הצליח להחזיר את אמון הלקוחות בסופר-מיני המבוקשת של טויוטה, הנחשבת גם לאחד הדגמים המציעים את שמירת הערך הטובה ביותר בשוק רכבי היד שניה בישראל.

עם מרכב סופר-מיני קומפקטי ויעיל ויחידת כח אמינה במיוחד וחסכונית בדלק, הפכה היאריס בשלושת הדורות שלה עד כה לדגם הנמכר ביותר של טויוטה באירופה, וגם בארץ הפכה לאחד הדגמים המובילים של הסגמנט לאורך השנים, כאשר השנה היא כבר מובילה את קטגוריית הסופר-מיני עם מסירות של יותר מ- 3000 מכוניות בחודשים ינואר-מאי 2019 וגידול של כ17% – לעומת היקף המסירות בתקופה המקבילה אשתקד. 

יאריס Y20
לרגל חגיגות ה-20 שנה, חשפה טויוטה לפני כשנה בתערוכת פאריס גרסת מהדורה מוגבלת העונה לשם "Y20", הכוללת חבילת עיצוב מיוחדת ושינוי קל במפרט האבזור, כשעיקר השינויים מתרכז באופציה לצביעה חיצונית בצבע זהב, אותו הצבע שאפיין את הדור הראשון של היאריס, אך בצביעה דו-גוונית הכוללת גם גג , משקופים, גריל קדמי ומראות צד בצבע אפור כהה, לצד תיוג עם סמל "Y20" מאחור, אנטנת "סנפיר כריש" וחישוקי גלגלים קלים "16 בעיצוב ייחודי. מדובר בדגם במהדורה מוגבלת עולמית שיוצר ב-1988 עותקים בלבד, המספר של השנה בה הוצגה המכונית. מיבואנית טויוטה נמסר כי כמה לקוחות בישראל הזמינו עד כה את הדגם המוזהב הייחודי.

מבצע דלק במתנה עד סוף החודש

במסגרת המבצע החדש ליאריס, ייהנו רוכשי הרכב בגרסאות הבנזין שלו (לא כולל דגמי ההייבריד) מדלק לשנה במתנה. שווי ההטבה עומד על 5,500 שקלים. ההטבה תוענק לרוכשים באמצעות כרטיס תדלוק לתחנות פז, בו יוטען מראש סכום ההטבה המחושב כמכפלת תצרוכת הדלק הממוצעת לק"מ בהתאם לק"מ הממוצע השנתי על פי הלמ"ס.

מחיר טויוטה יאריס בנזין החל מ- 104,137 ₪ לדגם ה-SOL ועד 110,429 ₪ לדגם ה-Black Top המאובזר ביותר.