רוכשים סיאט איביזה מבלי לצאת מהבית

צ'מפיון מוטורס מצטרפת למגוון מצומצם של יבואני רכב המציעים את דגמיהם ברכישה בתהליך Online, ומציעה בשלב הראשון רק את סיאט איביזה ברמת גימור חדשה " אקסלנס" לרכישה בלעדית באתר ייעודי. המחיר תחרותי.

ששי כהן 08 ביול, 2018

צ'מפיון מוטורס יבואנית סיאט, מצטרפת לחבורה מצומצמת (דאצ'יה, MG) של יבואני רכב, המציעים רכישה של דגמים ישירות מהסמארטפון או המחשב, או בקיצור מבלי לצאת מהבית. בשלב הראשון לא תוכלו לרכוש את מגוון דגמי סיאט באתר הייעודי, אלא רק את דגם האיביזה וברמת גימור חדשה העונה לשם "Xcellence".




האיביזה "אקסלנס" הינה רמת גימור חדשה לדגם בארץ, המצוידת בחבילת אבזור ייחודית ועשירה יחסית הכוללת: פנסי יום קדמיים מסוג LED, פנסים אחוריים Full LED, פנסי ערפל עוקבי פניה, ספוילר אחורי משולב פנס בלימה, פסי אלומיניום מעוצבים בספי הדלתות בגימור "Xcellence", חבילת תאורת אווירה, מולטימדיה מקורית "8 עם 6 רמקולים, הגה ידית הילוכים ובלם יד בציפוי עור, גימור פנימי כרום, תקרה כהה ועוד, כאשר אבזור הבטיחות כולל התראת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת עייפות הנהג ומובילאיי. מתחת למכסה המנוע, מדובר באותה איביזה המוכרת, המצוידת במנוע טורבו 1.0 ליטר 115 כ"ס וגיר אוטומטי DSG עם 7 הילוכים.
לדברי צביקה לוי, מנהל חטיבת SEAT בצ'מפיון מוטורס: "כמותג רכב הפונה כבר קרוב לעשור לקהל צעיר בשלל אמצעים דיגיטליים, זה אך טבעי שנוביל מהלך חדשני מסוג זה. אנו בטוחים כי קהל הלקוחות שלנו יוכל ליהנות מחוויית רכישה Online של הסופר מיני הפופולרית בישראל, בגרסה ייחודית ובמחיר אטרקטיבי במיוחד".
סיאט איביזה אקסלנס תשווק רק באתר הייעודי ובמחיר של 90,900 שקל, מחיר אשר זהה לדגם הבסיסי האוטומטי, למרות שרמת הגימור שלו גבוהה בהרבה, ואף עולה על דגם ה-" Style" המאובזר יותר שמחירו עומד על כ-98,990 שקל.
הרכישה תתאפשר בקישור הבא