רכבים ראשונים של ארקפוקס הסינית הגיעו לישראל

חברת EV מוטורס מודיעה על הגעת המשלוח הראשון של מותג הפרמיום החשמלי Arcfox מבית BAIC הסינית, הכולל מכוניות סדאן ופנאי. הדגמים אמורים להתחרות בדגמי טסלה, אקספנג, יונדאי ו-BYD, אך המחירים לא ממש תחרותיים.

ששי כהן 30 ביונ, 2024
ארקפוקס בישראל

משלוח ראשון של מכוניות מתוצרת ארקפוקס הסינית הגיע בסופ"ש האחרון לנמל חיפה לקראת תחילת השיווק ע"י EV מוטורס. מדובר במותג רכב פרמיום חשמלי של ענקית הרכב הסינית BAIC המייצרת 2 מיליון מכוניות בשנה, וכיום מיוצגת בארץ גם עם מותג הרכב העירוני BAW ע"י UDS אינטרנשיונל ובשבועות הקרובים גם עם מותג הרכב המסחרי FOTON ע"י דלהום מוטורס.


מותג ארקפוקס נוסד בשנת 2017 והוא שת"פ של BAIC וחברת Magna המתכננת, מקימה ומפעילה מאות מפעלי רכב במדינות רבות בעולם, ומפעילה את מפעלי הייצור של מותגי רכב מובילים דוגמת פרארי, ב.מ.וו, אסטון-מרטין, פורשה, מרצדס, טויוטה, פולקסוואגן ואחרים. יחד עם זאת, בשנה שעברה מכר המותג רק כ-30,000 מכוניות בסין והשיווק שלו באירופה החל את דרכו בספרד וכעת גם בישראל.

ארקפוקס בישראל

דגמי ארקפוקס בישראל

בשלב הראשון מתחילה EV מוטורס בשיווק 2 דגמים ראשונים בארץ והם ארקפוקס אלפא T – רכב פנאי משפחתי חשמלי מסגמנט ה-D-SUV שמציע טווח נסיעה של 546 ק"מ לפי נתוני היצרן, ודגם האלפא S – רכב משפחתי גדול בניחוח ספורטיבי בעל טווח נסיעה של 572 ק"מ. לדברי היבואן, הדגמים מצוידים בתקינה אירופאית ובכל מערכות הבטיחות האקטיביות המתקדמות, לרבות חניה אוטונומית, טעינה סופר-מהירה, עיצוב מתקדם וחדשני ועוד, אך עם תג מחיר זהה של 240,000 שקלים, נדמה שיהיה להם קשה להתחרות בדגמי החשמליות המתחרים של טסלה, BYD, יונדאי, אקספנג ואחרים, המוצעים במרבית המקרים במחירים נמוכים יותר.

ארקפוקס אלפא S

ארקפוקס אלפא S

לפני מספר חודשים נודע כי חברת הליסינג אלבר קיבלה את הזיכיון לשווק את מותג BAIC בישראל, ונראה שלעת עתה היא איבדה את חטיבת הפרמיום ארקפוקס של היצרן. בחברת EV מוטורס טוענים שבקרוב יושק אולם תצוגה ראשון לדגמי Arcfox בישראל.

עוד מחדשות רכב