רכבי ההובלה המומלצים להובלות קטנות לשנת 2022

מי שמחפש רכב הובלה, לרוב מעוניין ברכב שיתאים לסוג ההובלות שהוא מבצע בגודלו ובנוחות שלו. אם גם אתם מחפשים רכב להובלות קטנות, אלו הרכבים המומלצים ביותר לשנת 2022.

מדור שיווקי 19 במאי, 2022
מיצובישי טרייטון 2020 החדש

מיצובישי טרייטון

מובילים מנוסים שרוצים לבצע הובלות קטנות בנוחות מרבית, חייבים להכיר את מיצובישי טרייטון. זהו רכב עבודה רחב ונוח מאוד. פנים הרכב ותא הנהג נוחים לנסיעות ארוכות. ניתן לרכוש את מיצובישי טרייטון עם מנוע דיזל בנפח 2400 סמ"ק שזו הגרסה החזקה של הרכב. לרכב זה ארגז העמסה חזק שיכול להעמיס יותר מטון. מכל רכבי הטנדר להובלות קטנות, אפשר לומר שהוא בין המצטיינים בתכונה זו. לרכב זה ניתן להוסיף נגרר וכושר הגרירה שלו מגיע לשלוש טון. מבחינת צריכת הדלק, הוא מגיע ל-8.7 ק"מ לליטר. רכב מצוין להובלות קטנות.


פולקסווגן אמארוק

פולסוואגן אמארוק הוא טנדר הובלות המוגדר בתור רכב הובלות קטן. זהו רכב מצוין ופרקטי עם המון יתרונות. בפנים הרכב יש 10 תאי אחסון שימושיים, חיבורי USB ושקעים של 12 וולט. מושבי הרכב נוחים ומרווחים ויש לו בלימת זעזועים מצוינת שיכולה להתמודד עם נסיעה גם בכבישים שאינם תקינים או חלקים לנסיעה. ארגז ההעמסה שלו רחב מאוד, דבר שמאפשר להעמיס עליו ארגזים רבים וגם מכשירי חשמל גדולים. כושר העמסה של רכב זה מגיע ל-690 ק"ג והוא מתאים למובילים שמבצעים הובלות קטנות מאוד או של פריטים בודדים. צריכת הדלק ברכב זה מגיעה ל-10.3 ק"מ לליטר.

ניסאן נבארה

אם אתם מחפשים רכב הובלות להשכרה עם תא העמסה ארוך במיוחד, ניסאן נבארה הוא הרכב שאתם צריכים. מדובר ברכב עבודה יפה למראה גם מבפנים וגם מבחוץ. מעבר לכך, הוא מצויד במערכות בטיחות מתקדמות כולל בלימת חירום אוטונומית שמאוד חשובה ביום עבודה. ברכב זה תמצאו מספר תאי אחסון גדולים הנמצאים באזור של תא הנהג ושקעי 12 וולט. הנסיעה ברכב זה מרוסנת ויציבה, שדה הראיה מצוין הודות לשיפועים של השמשה ומכסה המנוע. לרכב זה ארגז ארוך מאוד וגם רוחבו לא רע. כושר הנשיאה שלו מגיע ל-954 ק"ג וכושר הגרירה ל-3.5 טון. זהו רכב עבודה איכותי מאוד. 

איסוזו די – מקס

אם אתם חברת הובלות מומלצת שיש אליה פניות רבות להובלות קטנות, אתם חייבים להכיר את טנדר ההובלה איסוזו די –מקס. מדובר ברכב שרמת הבטיחות שלו גבוהה ומגיעה ל-6 בסולם של 0-8. החברה שמייצרת רכב זה, הינה החברה המובילה במכירות רכבי הובלה ולכן כל פרט ופרט ברכב מותאם עבור הצרכים של מובילים. תא המטען של רכב זה יכול להגיע כקבינה רגילה או כקבינה כפולה 4*4. מידות הארגז רחבות וארוכות , הוא יכול להגיע להעמסה של עד 1310 ק"ג וגרירה של 3.5 טון. מדובר ברכב מצוין ומאוד מומלץ. 

פיאט דוקאטו

פיאט דוקאטו הוא רכב הובלה סגור המתאים להובלות קטנות ובינוניות. זהו רכב חזק בעל גיר אוטומטי 9 הילוכים. מנועים חזקים וחסכוניים ויכולת העמסה של 3.5-4 טון. תא הנהג מאוד נוח לנסיעה, הנהיגה ברכב בטוחה מאוד וחברות הובלות רבות בוחרות ברכב זה. 

המאמר נכתב ע"י מוביל מקצועי מטעם חברת המובילים בישראל – הובלות בכל הארץ