שומרים על הסביבה: עיריית ראשל"צ בוחנת את MG ZS החשמלי

רכב הפיקוח החשמלי הראשון בישראל: עיריית ראשון לציון החלה בפיילוט בשיתוף לובינסקי יבואנית MG, בו ייבדק דגם ה-ZS EV ה-100% חשמלי בשירות ניידות הפיקוח העירוני שלה, לקראת מעבר לדגמים ידידותיים לסביבה וזולים יותר באחזקה.

ששי כהן 06 באפר, 2020
MG ZS EV עיריית ראשל"צ

הרכב החשמלי הנמכר ביותר בארץ מתחילת השנה בשירות עיריית ראשל"צ: חברת לובינסקי החלה בפיילוט ייחודי עם עיריית ראשון לציון והחברה לביטחון וסדר ציבורי, במסגרתו הפך MG ZS EV לרכב הפיקוח החשמלי הראשון בישראל, בתהליך בחינה שיימשך מספר חודשים, כחלק מרצון העיריה להחליף את כל צי ניידות הפיקוח העירוני לחשמליות ידידותיות לסביבה, ולחסוך משמעותית בעלויות השוטפות.


ה-ZS-EV החשמלי נבחר בזכות התאמתו הגבוהה למשימה – בזכות טווח הנסיעה הגדול (263 ק"מ בין טעינות), זריזותו (8.2 שניות ל-100 קמ"ש), ממדיו, יכולת הטעינה המהירה וכמובן רמת הבטיחות הגבוהה. עם מסירת הרכב, עבר זה מספר התאמות כדי שיוכל לשמש כרכב פיקוח – הרכב עבר שילוט והדבקה של גרפיקת הפיקוח העירוני עם דגש על היותו רכב חשמלי 100%, הותקנו בו פנסי 'לד' מהבהבים, מצלמות תיעוד נסיעה ואכיפה וכן מערכת איתור ייעודית לרכב חשמלי. טעינת ה-MG ZS EV תתבצע על ידי עמדת אפקון בהספק של 16 קווט"ש שהותקנה בבנייני עריית ראשון לציון.

לדברי רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון: "שמתי לי למטרה להפוך את ראשון לירוקה יותר והנחיתי לבחון כיצד אנו מחליפים את הרכבים לירוקים וחסכוניים יותר. אנו גאים להיות העירייה הראשונה בישראל שתפעיל רכב חשמלי במסגרת הפיקוח והשיטור העירוניים. כעיר שמקדמת את נושא איכות הסביבה אנו רואים בכך חשיבות עליונה ויש לצד זה גם את היתרון של החיסכון הכלכלי להוצאות העירייה. במידה והפיילוט יצליח אנו נעביר את כל רכבי החברה לביטחון וסדר ציבורי של העירייה לכלי רכב חשמליים"




עוד מחדשות רכב