רכב מאובזר – רכב מאושר

נהיגה ברכב היא דבר שבשגרה וכמו בכל דבר שבשגרה, אנחנו רוצים לדאוג לחוויה מושלמת. מהי חווית הנהיגה המושלמת ומהם הדברים שיהפכו אותה להרבה יותר מנסיעה שגרתית? ערכנו עבורכם כמה אביזרים לרכב שישדרגו לכם את הנהיגה בכמה רמות.

מדור שיווקי 30 במרץ, 2020
אביזרים לרכב

כולנו מבלים שעות על הכביש, להקפיץ את הילדים בבוקר לבית הספר, בדרך לעבודה או סתם בשעת לילה בחזור מבילוי. נסיעה ברכב יכולה להיות רק אמצעי על מנת להגיע ממקום למקום, אך באמצעות אבזור נכון של הרכב, תוכלו ליהנות מחוויית נהיגה משודרגת לצד נוחות מקסימלית והצטיידות גם במקרי חירום חלילה.

תמיד בשליטה – מעמד לטלפון

גם בנהיגה אנחנו לא ממש מצליחים להיפרד מהטלפון ואנו מוכרחים לענות לשיחות או לשמוע מוזיקה גם במהלך הנהיגה. התעסקות מוגזמת בטלפון עלולה להסיט את תשומת ליבנו מהנהיגה, לגרום לסכנה ולהכביד את חוויית הנהיגה. מעמד לטלפון יפתור עבורנו את כל הבעיות האלו. בכל חנות של אביזרים לרכב קיימים מעמדים שונים להדבקה על הדשבורד או אפילו לתפיסה בין תריסי המזגן. כך נוכל להביט בווייז בנוחות, לענות לשיחות מבלי להתעסק בטלפון כלל, לשפר את חוויית הנהיגה ולשמור על הבטיחות.

נוחות מקסימלית – משענת יד

ברכב בעל גיר ידני, יד ימין מונחת על גבי משענת היד כמעט כל הזמן. בעזרת שיפורים למשענת היד, נוכל להפוך את הפעולה הזו לנוחה וקלילה יותר. בחנויות אביזרים לרכב קיימים סוגים שונים של משענות יד שיתנו לכם תחושה טובה ואפילו ישאירו לכם מקום להניח את כוס הקפה של הבוקר. ישנן גם משענות יד אוניברסליות המתאימות לרכב עם מספר נהגים. כך תשדרגו את חווית הנהיגה שלכם ותשמרו על נוחות מרבית.

נהיגה קלילה – משענת גב חרוזים

בימי הקיץ החמים, כסאות הרכב עלולים להיות חמים במיוחד והנסיעה בהם עלולה להיות מייגעת במיוחד. גם אם המזגן פועל בעוצמה, כסאות הרכב עדיין עלולים לגרום לנו "להידבק" אליהם בצורה לא נעימה. לכן, משענת גב חרוזים היא פתרון מדהים לימי הקיץ. מדובר במשענת גב נוחה במיוחד המחלקת את שיווי המשקל באופן שווה ושומרת על מרחק מכיסא הרכב הלוהט.

גם בטיולים – מנשא לתליית אופניים

האביב כבר כאן, הקיץ קרוב מתמיד ואיתם מגיעים גם טיולי האופניים. קיפול כיסאות הרכב ונסיעה בתא מטען פתוח אף פעם אינה אידיאלית ובוודאי לא כאשר אנחנו צריכים את כל מושבי הרכב פנויים. לכן, מנשא לאופניים הוא אביזר מדהים שישפר לכם את הטיול הבא ויחסוך לכם המון כאב ראש וחיפוש נואש אחר פתרון הולם.

בשורה התחתונה

נסיעה ברכב עלולה להיות מאתגרת ומעייפת, אך על ידי אביזרים נכונים לרכב, תוכלו לשפר בכמה רמות את חוויית הנהיגה שלכם, החל משליטה בטלפון שלכם מבלי להתעסק בו, דרך נוחות מקסימלית במשענת היד, עד כיסויים להגה ומצלמות דו כיווניות שיבטיחו לכם חוויית נהיגה איכותית, נוחה ובטוחה.