רנו לוגאן 2011 – 99,000 ש"ח בלבד

מכונית ה 7 מושבים הזולה בישראל. יבוא רנו לוגאן יתחדש בחודש ספטמבר ,עם הכרה כרכב מסחרי ומחיר שצנח להחל מ 99,000 ש"ח. מנפלאות שוק הרכב הישראלי : לאחר שפסק יבוא רנו לוגאן לישראל בשנה שעברה , עקב היעדר מערכת בקרת יציבות שהפכה לפריט חובה במכוניות נוסעים החל מינואר 2010 , חוזרת המכונית לישראל , הפעם…

ששי כהן 22 באוג, 2011

מכונית ה 7 מושבים הזולה בישראל. יבוא רנו לוגאן יתחדש בחודש ספטמבר ,עם הכרה כרכב מסחרי ומחיר שצנח להחל מ 99,000 ש"ח.

מנפלאות שוק הרכב הישראלי : לאחר שפסק יבוא רנו לוגאן לישראל בשנה שעברה , עקב היעדר מערכת בקרת יציבות שהפכה לפריט חובה במכוניות נוסעים החל מינואר 2010 , חוזרת המכונית לישראל , הפעם עם הכרה כרכב מסחרי אשר עדיין נהנה מהפטור מחובת התקנת בקרת יציבות .
שינוי סיווג הרכב מפרטי למסחרי אושר עקב חידוש היבוא עם 5 מושבים בלבד ( במקום 7 ) , מה שאפשר יצירת תא מטען גדול בנפח 700 ליטר , אשר יכול לשמש כמכונית מסחרית …
אבל ללוגאן אין ממש הצדקה שיווקית בארץ כמכונית מסחרית , לכן יוכלו הרוכשים לקבל תמורת 4,000 ש"ח , זוג מושבים נוספים בהתקנה מקומית , אשר יחזירו לרכב את התואר " מכונית 7 מושבים הזולה בישראל " .
בצד הטכני , בניגוד לעבר תשווק הלוגאן עם גיר ידני 5 הילוכים בלבד אשר משודך למנוע המוכר בנפח 1.6 ליטר המפיק 105 כ"ס . גרסה אוטומטית אשר היתה נפוצה יותר בעבר , לא תגיע בשלב הראשון . עם הגרסה הידנית , מציעה הלוגאן תצרוכת דלק ממוצעת של 13.7 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן .
מחיר רנו לוגאן 2011 נקבע על החל מ- 99,000 ש"ח לדגם ה 5 מושבים ברמת הגימור הבסיסית ו- 104,900 ש"ח לדגם המאובזר . תוספת 2 מושבים נוספים בהתקנה מקומית עולה 4,000 ש"ח . השיווק הרשמי יחל בספטמבר .