רנו מגאן סטיישן בדרך לארץ

גרסת הסטיישן השימושית תוצע עם מנוע טורבו דיזל ותיבת הילוכים אוטומטית ותציע תצרוכת דלק ממוצעת של 23.8 ק"מ לליטר ! חברת קרסו מוטורס מרחיבה את היצע דגמי המגאן ותחל לשווק בחודש נובמבר את המגאן סטיישן ( Estate ) בישראל שתציע חלופה חסכונית לפוקוס סטיישן ול- I30 קרוס וואגן המצליחה . לצד פרופרוציות נאות חיצוניות המשלבות…

ששי כהן 30 בספט, 2012
רנו מגאן סטיישן

גרסת הסטיישן השימושית תוצע עם מנוע טורבו דיזל ותיבת הילוכים אוטומטית ותציע תצרוכת דלק ממוצעת של 23.8 ק"מ לליטר !

חברת קרסו מוטורס מרחיבה את היצע דגמי המגאן ותחל לשווק בחודש נובמבר את המגאן סטיישן ( Estate ) בישראל שתציע חלופה חסכונית לפוקוס סטיישן ול- I30 קרוס וואגן המצליחה .
לצד פרופרוציות נאות חיצוניות המשלבות בין מראה ספורטיבי לאלגנטי , צומחת גרסת הסטיישן של המגאן במידות עם תוספת של 24 ס"מ באורך לעומת גרסת ההאצ'בק , אך קצרה ב- 6 ס"מ מדגם הסדאן ( פלואנס ) . בסיס הגלגלים נאה עם 270 ס"מ ומציע תא נוסעים מרווח למדי . נפח תא המטען מכובד גם הוא עם 524 ליטר שצומחים עד ל- 1,595 ליטר עם קיפול המושבים האחוריים .
רנו מגאן סטיישן תוצע בשלב הראשון עם מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטר , המפיק 110 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים . הביצועים : 11.7 שניות ל- 100 קמ"ש ומהירות מרבית של 190 קמ"ש . כחלק מיתרונותיו של מנוע הדיזל , מציעה המכונית תצרוכת דלק ממוצעת של 23.8 ק"מ לליטר ! לפי הצהרת היצרן . פליטת ה- CO2 מרשימה גם היא עם 110 גרם לק"מ בממוצע .
אבזור הרכב יכלול כסטנדרט מערכת שמע מקורית , בקרת אקלים כפולת איזורים והגה מצופה עור . רמת הגימור הגבוהה : Expression , תכלול בנוסף : גג זכוכית פנורמי נפתח חשמלית , חיישני חנייה , חיישני גשם , חישוקים קלים ועוד.
מחיר רנו מגאן סטיישן החל מ- 129,900 ש"ח . במקביל , תשווק החל מינואר 2013 גם גרסת הדיזל של המגאן האצ'בק במחיר החל מ- 128,900 ש"ח .

עוד מחדשות רכב