גרסת הסטיישן השימושית תוצע עם מנוע טורבו דיזל ותיבת הילוכים אוטומטית ותציע תצרוכת דלק ממוצעת של 23.8 ק"מ לליטר !
חברת קרסו מוטורס מרחיבה את היצע דגמי המגאן ותחל לשווק בחודש נובמבר את המגאן סטיישן ( Estate ) בישראל שתציע חלופה חסכונית לפוקוס סטיישן ול- I30 קרוס וואגן המצליחה .
לצד פרופרוציות נאות חיצוניות המשלבות בין מראה ספורטיבי לאלגנטי , צומחת גרסת הסטיישן של המגאן במידות עם תוספת של 24 ס"מ באורך לעומת גרסת ההאצ'בק , אך קצרה ב- 6 ס"מ מדגם הסדאן ( פלואנס ) . בסיס הגלגלים נאה עם 270 ס"מ ומציע תא נוסעים מרווח למדי . נפח תא המטען מכובד גם הוא עם 524 ליטר שצומחים עד ל- 1,595 ליטר עם קיפול המושבים האחוריים .
רנו מגאן סטיישן תוצע בשלב הראשון עם מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטר , המפיק 110 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים . הביצועים : 11.7 שניות ל- 100 קמ"ש ומהירות מרבית של 190 קמ"ש . כחלק מיתרונותיו של מנוע הדיזל , מציעה המכונית תצרוכת דלק ממוצעת של 23.8 ק"מ לליטר ! לפי הצהרת היצרן . פליטת ה- CO2 מרשימה גם היא עם 110 גרם לק"מ בממוצע .
אבזור הרכב יכלול כסטנדרט מערכת שמע מקורית , בקרת אקלים כפולת איזורים והגה מצופה עור . רמת הגימור הגבוהה : Expression , תכלול בנוסף : גג זכוכית פנורמי נפתח חשמלית , חיישני חנייה , חיישני גשם , חישוקים קלים ועוד.
מחיר רנו מגאן סטיישן החל מ- 129,900 ש"ח . במקביל , תשווק החל מינואר 2013 גם גרסת הדיזל של המגאן האצ'בק במחיר החל מ- 128,900 ש"ח .