רנו מגאן קופה בארץ

קרסו מוטורס מתחילה בשיווק גרסת הקופה הספורטיבית של המגאן עם מנוע 2 ליטר וגיר אוט' במחיר החל מ 155,000 ש"ח. חברת קרסו מוטורס , יבואנית רנו , מרחיבה את משפחת המגאן ומתחילה בשיווק גרסת הקופה המרהיבה של המכונית . המגאן קופה תשווק בארץ בגרסה אחת הכוללת מנוע 2.0 ליטר 140 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה…

ששי כהן 14 בפבר, 2011

קרסו מוטורס מתחילה בשיווק גרסת הקופה הספורטיבית של המגאן עם מנוע 2 ליטר וגיר אוט' במחיר החל מ 155,000 ש"ח.

חברת קרסו מוטורס , יבואנית רנו , מרחיבה את משפחת המגאן ומתחילה בשיווק גרסת הקופה המרהיבה של המכונית .
המגאן קופה תשווק בארץ בגרסה אחת הכוללת מנוע 2.0 ליטר 140 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה . למרות העיצוב הספורטיבי והשימוש בשלדה המבוססת על שלדת הספורט של המגאן RS , מסתפקת המכונית בביצועים אשר מקובלים יותר בקטגוריית המשפחתיות עם תאוצה ל 100 קמ"ש תוך 10.3 שניות ומהירות מרבית של 195 קמ"ש .יחד עם זאת , מצויידת המכונית גם במערכת היגוי מתקדמת עם הגה בעל קשיחות משתנית בהתאם למהירות הנסיעה , בולמים מחוזקים ומערכת בלמים טובה יותר המקצרת משמעותית את מרחק הבלימה.
ההתפשרות המסויימת בסעיף הביצועים באה לידי ביטוי בשימושיות היום יומית עם תצרוכת דלק ממוצעת של 13.5 ק"מ לליטר ופליטת CO2 נמוכה למדי העומדת על 139 גרם לק"מ.
המגאן קופה תשווק בארץ ב 2 רמות גימור : ' אקספרסיון ' הבסיסית הכוללת מערכת שמע מקורית נשלטת מההגה, בקרת אקלים דיגיטלית כפולת איזורים , חיישני רוורס מקוריים , מחשב דרך  וחישוקים קלים . רמת הגימור הבכירה : ' דינאמיק'  , כוללת בנוסף גג זכוכית פנוראמי ועדכונים נוספים בתא הנוסעים.
רנו מגאן קופה לא מיועדת להתחרות בארץ בקטגוריית רכבי הספורט ולדברי  היבואנית מייעדים אותה ללקוחות המעוניינים ברכב אופנתי בעל עיצוב ספורטיבי מפתה ויחד עם זאת שימושי ופרקטי כרכב משפחתי. מחיר הרכב נקבע על 155,000 ש"ח לדגם הבסיסי ו- 167,500 לדגם המאובזר.

רנו מגאן קופה

רנו מגאן קופה

עוד מחדשות רכב