רנו סניק החדשה תיחשף בז'נבה

רנו חושפת תמונה ראשונה של הסניק החדשה לקראת הצגתה בתערוכת ז'נבה שתיפתח בתחילת החודש הבא.

ששי כהן 23 בפבר, 2016
רנו סניק החדשה 2016

לא ברור אם זו טעות מכוונת או לא, אבל לאחר שדלפה תמונה ראשונה של רנו סניק החדשה לרשת, מדווחת רנו רשמית על חשיפתו של המיניוואן הקומפקטי החדש בתערוכת ז'נבה שתיפתח בתחילת חודש מרץ.

הדור הרביעי של הסניק, יוצג בתחילת הדרך בגרסת 5 מושבים, כאשר בהמשך תוצג גם הגראנד סניק המצוידת ב-7 מושבים. ביחס לדור השלישי של הסניק שהחל את דרכו בשנת 2009 וסובל מעיצוב לא ממש אטרקטיבי בלשון המעטה, הדור הרביעי שתמונה רשמית שלו נחשפת היום, זוכה לעיצוב מודרני ונאה במיוחד עבור מיניוואן קומפקטי, ומזכיר לא מעט את דגמי רנו החדשים והמעוצבים ( קליאו וקפצ'ור ). לראשונה יוצע הדגם עם 4 חלונות בכל צד, המסייע לראות פנורמית יותר ולתחושה מיניוואנית בתא הנוסעים.רנו סניק החדשה 2016 רנו סניק החדשה 2016
ברנו לא מפרסמים לעת עתה פרטים טכניים אודות הדגם החדש, אך סביר שיעשה שימוש בשלל מנועי הבנזין והדיזל החדשים של החברה, בהספקים של 90-205 כ"ס, שיוצעו בשילוב לתיבות הילוכים ידניות ואוטומטיות.
מאז החל שיווק הדור הראשון של רנו סניק בשנת 1996, מכרה החברה ברחבי העולם קרוב ל-5 מיליון דגמים משלושת הדורות של הסניק, שהפכו אותו לאחד מדגמי המיניוואנים הקומפקטיים (compact MPV ) הפופולארים באירופה.