רנו פלואנס דיזל אוטומט Ambiance

יבואנית רנו מתחילה בשיווק הפלואנס דיזל המחודשת, עם עיצוב מעודכן, יחידת כח חסכונית, אבזור עשיר ותג מחיר זול מבעבר שיחל ב- 129,900 ש"ח.

ששי כהן 08 ביול, 2014
רנו פלואנס דיזל 2014

חברת קרסו מוטורס, יבואנית רנו, מתחילה בשיווק דגמי הדיזל המחודשים של הפלואנס בארץ, ברמת גימור חדשה ומהודרת ותג מחיר הנמוך ב- 5,000 ש"ח מהדגם הבסיסי האוטומטי עד כה. לצד עיצוב מחודש לחזית המכונית, המיישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית של רנו, אותה ראינו בשנה החולפת גם בדגמי הבנזין של הפולאנס, ממשיכה רנו פלואנס דיזל להציע מנוע טורבו דיזל 1.5 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית רובוטית כפולת מצמדים, המסייעים לתצרוכת דלק מרשימה של 22.7 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.


אבזור הרכב כולל מעתה ברמת הגימור החדשה " פלואנס אמביאנס " :בקרת אקלים מפוצלת הכוללת מיזוג למושבים אחוריים, ממשק בלוטות' לטלפון סלולרי וניגון מדיה, יציאת USB, הגה בציפוי עור, משענת יד מרכזית, שליטה על הרדיו והטלפון מגלגל ההגה, לוח מחוונים דיגיטלי, 6 כריות אוויר ועוד.
מחיר רנו פלואנס דיזל אוטומטית פחת ב- 5,000 ש"ח ונקבע על 129,900 ש"ח, מחיר הזהה לסיאט טודו דיזל אוטומט שנכנסה גם היא לאחרונה לשוק משפחתיות הדיזל. מאז החל שיווק רנו פלואנס בישראל בשנת 2010, עלו לכביש לא פחות מ- 22,000 מכוניות, כאשר דגמי הדיזל של הפלואנס הובילו מהפכה מסוימת בענף הליסינג עם משפחתית עם שיעור נסיעה גבוה יותר בכ-35% בממוצע ביחס למשפחתיות בנזין פופולריות.