רנו פלואנס מבחן דרכים

המשפחתית הכי גדולה מאיימת להפוך ללהיט הליסינג הבא . אז מה יש לה להציע חוץ משהיא לא רואה מוסך. אח… שנים שבקרסו מוטורס חיכו שתהיה להם משפחתית כזאת כמו הפלואנס, כאילו היא נתפרה במיוחד לדרישות השוק הישראלי : מבנה סדאן גדול מימדים, עיצוב בסגנון יפני, אבזור מכובד, מנוע 1.6 ליטר עם גיר אוטומטי סטנדרטי אשר…

ששי כהן 12 בפבר, 2010

המשפחתית הכי גדולה מאיימת להפוך ללהיט הליסינג הבא . אז מה יש לה להציע חוץ משהיא לא רואה מוסך.

אח… שנים שבקרסו מוטורס חיכו שתהיה להם משפחתית כזאת כמו הפלואנס, כאילו היא נתפרה במיוחד לדרישות השוק הישראלי : מבנה סדאן גדול מימדים, עיצוב בסגנון יפני, אבזור מכובד, מנוע 1.6 ליטר עם גיר אוטומטי סטנדרטי אשר לא חכם ולא מתחכם וכמובן מפרט בטיחותי מרשים. רק שהפעם מובטחת לנו גם תוספת יפנית למהדרין : אמינות ללא דופי. טוב, זה לפחות מה שמבטיחים לנו ברנו החדשה : " לא רואה מוסך ".
רנו פלואנס אשר נחשפה בסמפטמבר 2009 , מגיעה אלינו ממפעל רנו בטורקיה , מחליפה את המגאן סדאן וחולקת פלטפורמה משותפת עם דגם ה 5 דלתות שנמכר בארץ תחת השם " מגאן פלואנס ". פגישה ראשונה עם הפלואנס מזכה אותה מיידית בנקודות זכות . העיצוב נאה ומרשים ואיך שלא תסתכלו עליה , היא פשוט מכונית גדולה ומי שתמיד רצה לקבל מכונית מנהלים ממקום העבודה אך הסתפק במכונית מקבוצה 2 , יימצא כעת את הדבר הכי קרוב במידות למכונית מנהלים. עם אורך של 4.62 מטר ורוחב של 1.81 מטר, מצליחה המכונית להיות גם מרווחת מאוד בתא הנוסעים וגם בעלת תא מטען בנפח מכובד של 530 ליטר. למעשה, עם בסיס גלגלים של 270 ס"מ , קרובה יותר הפלואנס למכוניות מנהלים מבחינת מרווח הפנים ופחות למכוניות המשפחתיות. משפחות צעירות אשר נזקקות למושבי ילדים מאחור ומספיק מקום לעגלה ,תיקים וצעצועים בתא המטען , ימצאו כאן את מבוקשם ובגדול.

רנו פלואנס מבחן דרכים

רנו פלואנס מבחן דרכים

כניסה לתא הנוסעים ממשיכה את חווית הגודל, המרווח לנוסעים מצויין הן לנהג ולנוסע לצידו והן ליושבים מאחור אשר נהנים מספסל מרווח ונח והמון מקום לרגליים. עיצוב לוח השעונים נאה למדי ואיכות ההרכבה עושה רושם טוב יחסית , אם כי לא ממש ברמה יפנית.
האבזור שופר וכבר לא מבייש כמו במגאן היוצאת. הפעם יש כסטנדרט ( רמת גימור אוטנטיק ) רדיו דיסק מקורי תומך MP3 עם שליטה ממתגים שמאחורי ההגה. הפעם כל  4 החלונות חשמליים , יש מחשב דרך וגם המראות סוף סוף חשמליות. כחלק מניסיון לשפר משמעותית את אמינות הרכב, החליטו ברנו להימנע מכל מיני שכלולים וגימיקים אשר לא תמיד שורדים בכבוד לאורך זמן וביטלו את כפתור ההתנעה המוכר מהמגאן וגם את המפתח כרטיס החליפו במפתח רגיל מתקפל אשר כולל גם שלט לפתיחה מרחוק לרכב ולתא המטען. יחד עם זאת הורגש חיסרון במשענת יד קדמית והתקמצנות מסויימת בתאי אחסון. ברמת גימור הגבוהה ( אקספרסיון ) תקבלו גם בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחים ליושבים מאחור, חיישני גשם ואורות, משענת יד קדמית, פנסי ערפל ,בקרת שיוט וחישוקים קלים.
האבזור הבטיחותי כולל 6 כריות אוויר ובקרת יציבות כסטנדרט. המכונית לא נבחנה עד כה במבחן הריסוק האירופאי , אולם אחותה החצי תאומה : המגאן 5 דלתות נבחנה והשיגה 5 כוכבים בריסוק.

רנו פלואנס מבחן דרכים

רנו פלואנס מבחן דרכים

כניסה לתא הנוסעים ממשיכה את חווית הגודל, המרווח לנוסעים מצויין הן לנהג ולנוסע לצידו והן ליושבים מאחור אשר נהנים מספסל מרווח ונח והמון מקום לרגליים. עיצוב לוח השעונים נאה למדי ואיכות ההרכבה עושה רושם טוב יחסית , אם כי לא ממש ברמה יפנית.
האבזור שופר וכבר לא מבייש כמו במגאן היוצאת. הפעם יש כסטנדרט ( רמת גימור אוטנטיק ) רדיו דיסק מקורי תומך MP3 עם שליטה ממתגים שמאחורי ההגה. הפעם כל  4 החלונות חשמליים , יש מחשב דרך וגם המראות סוף סוף חשמליות. כחלק מניסיון לשפר משמעותית את אמינות הרכב, החליטו ברנו להימנע מכל מיני שכלולים וגימיקים אשר לא תמיד שורדים בכבוד לאורך זמן וביטלו את כפתור ההתנעה המוכר מהמגאן וגם את המפתח כרטיס החליפו במפתח רגיל מתקפל אשר כולל גם שלט לפתיחה מרחוק לרכב ולתא המטען. יחד עם זאת הורגש חיסרון במשענת יד קדמית והתקמצנות מסויימת בתאי אחסון. ברמת גימור הגבוהה ( אקספרסיון ) תקבלו גם בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחים ליושבים מאחור, חיישני גשם ואורות, משענת יד קדמית, פנסי ערפל ,בקרת שיוט וחישוקים קלים.
האבזור הבטיחותי כולל 6 כריות אוויר ובקרת יציבות כסטנדרט. המכונית לא נבחנה עד כה במבחן הריסוק האירופאי , אולם אחותה החצי תאומה : המגאן 5 דלתות נבחנה והשיגה 5 כוכבים בריסוק.

רנו פלואנס מבחן דרכים

רנו פלואנס מבחן דרכים

 

 

עוד ממבחני דרכים