רנו קאדג'ר דיזל החדש בישראל – החל מ-149,990 ש"ח

קרסו מוטורס מתחילה בשיווק הגרסה המחודשת של רנו קאדג'ר דיזל, הנוחתת בארץ עם מנוע הטורבו-דיזל 1.5 ליטר החדש, תיבה אוטומטית וחבילת אבזור עשירה כסטנדרט.

ששי כהן 11 בספט, 2019
רנו קאדג'ר דיזל החדש

זמן קצר לאחר שפסק יבוא רנו קאדג'ר בגרסת הדיזל שלה, מודיעה קרסו מוטורס היבואנית על התחלת שיווק הדגם החדש (מתיחת פנים), שזוכה לעיצוב מעודכן קלות, מנוע טורבו דיזל חדש וחסכוני יותר, אבזור עשיר כסטנדרט ולראשונה גם עם חבילת בטיחות מקורית מתקדמת.


הקאדג'ר המחודש זוכה למתיחת פנים קלה הכוללת גריל, פגוש ויחידות תאורה LED בעיצוב מחודש, לצד חישוקי גלגלים "18 בעיצוב ספורטיבי ועדכון לחלקה האחורי של המכונית עם עיצוב חדש לפגוש וליחידות התאורה. הדגם ישווק ברמת גימור אחת וגבוהה " NEW INTENSE" הכוללת אבזור עשיר עם: לוח מחוונים דיגיטלי 7.0 אינץ', חיישני אורות וגשם, בלם יד חשמלי, מצלמת רוורס, קיפול מראות חשמלי, מערכת מולטימדיה R-link 2.0 בעלת מסך מגע בגודל 7.0 אינץ', שיקוף טלפון נייד ,Android Auto/Apple Carplay חישוקי "18 בעיצוב Diamond Cut גג פנורמי קבוע עם סוכך שמש חשמלי, ריפוד משולב עור ובד, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, בקרת אקלים מפוצלת ועוד.
רנו קאדג'ר דיזל החדש

לראשונה יכלול הדגם אבזור בטיחותי מתקדם כסטנדרט עם בלימה אוטונומית, ניטור מרחק מלפנים, התראת שטח מת ובקרת סטייה מנתיב.

הדגם מצויד במנוע טורבו דיזל, בנפח של 1.5 ליטר, המפיק 116 כ״ס (במקום 110כ"ס בגרסה הקודמת) ומומנט מרבי של 26.5 קג״מ, שמשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, ומציע תאוצה 0-100 קמ״ש של 11.5 שניות ומהירות מרבית של 189 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 22.2 ק"מ לליטר, לפי נתוני היצרן. 

רנו קאדג'ר דיזל החדש

מחיר רנו קאדג'ר דיזל INTENSE החדש נקבע על 149,990 שקל