רנו קליאו 2019 החדשה נחשפת בפרטים ראשונים

רנו קליאו, מובילת סגמנט הסופר-מיני באירופה בשנים האחרונות, זוכה לדור חדש לשנת 2019 עם תא נוסעים מעוצב ויוקרתי, יותר טכנולוגיה והבטחה להיות הקליאו הטובה ביותר בהסטוריה.

ששי כהן 28 בינו, 2019
רנו קליאו 2019 החדשה

7 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של רנו קליאו, חושפת רנו היום פרטים ראשונים על הדור החמישי של הקליאו, שיוצג רשמית בתערוכת ז'נבה הקרובה. על הקליאו החדשה מוטלת אחריות כבדה, משום שמדובר לא רק בדגם הנמכר ביותר של רנו בעולם, אלא גם במכונית הסופר-מיני הנמכרת ביותר באירופה בשנים האחרונות והדגם השני בכלל (מכל הקטגוריות) הנמכר ביותר באירופה.


ברנו לא חושפים לעת אתה את העיצוב החיצוני של הדור החדש, אלא מתפקים בהצהרה שיהיה מדובר בגלגול מודרני של העיצוב הנוכחי, עם אימוץ שפת העיצוב החדשה של רנו. בתוך תא הנוסעים חושפת הבוקר רנו את העיצוב של הדור החדש, המציג קפיצת מדרגה משמעותית, עם עיצוב בניחוח יוקרתי, הבטחה לאיכות חומרים גבוהה משמעותית מהדור היוצא (עם משטחי פלסטיק רך בדשבורד, בדיפוני הדלתות ועוד), מסך מולטימדיה "9.3 "Smart Cockpit" הגדול בקטגוריה, והגדול אי פעם ברנו, לצד לוח שעונים דיגיטלי ראשון בהיסטוריה של הקליאו, בגודל "7 בדגמים הבסיסיים ו-"10 בדגמים הבכירים. בנוסף, מבטיחים ברנו התאמה אישית של עיצוב וצבעי תא הנוסעים עם 8 אפשרויות בחירה ללקוחות.

רנו קליאו 2019 החדשה

ברנו לא חושפים לעת עתה את היצע המנועים, אולם ניתן להעריך שהמבחר בארץ יכלול את מנוע הטורבו 1.0 ליטר 100 כ"ס שיוצע בשילוב לתיבת הילוכים ידנית (במקום טורבו 0.9 ליטר) וכן בגרסת 1.3 ליטר טורבו 130 או 140 כ"ס שתשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים.