רנו קנגו חוגגת מיליון רכבים שירדו מפס הייצור

רנו קנגו חוגגת את ייצור המכונית המיליון מאז החל שיווק הדור השני ב-2007. רוב המכוניות שיוצרו עד כה, הינן מהדגם המסחרי המצויד במנוע דיזל.

ששי כהן 21 בינו, 2016
רנו קנגו 2016

חברת רנו מדווחת על ייצור המכונית המיליון של הטנדרון-מסחרית הקומפקטי שלה- רנו קנגו, מאז החל השיווק של הדור השני בשנת 2007. המכונית המיליון אגב, יוצרה עבור לקוח יפני. בנוסף, הקנגו היא גם גאווה צרפתית, כאשר כל הדגמים שלה, יחד עם מסחריות קלות נוספות של רנו, מיוצרים במלואם בצרפת.

רנו קנגו 2016

רנו קנגו 2016


רנו קנגו הוצג לראשונה בעולם בשנת 1998. הדור השני שלו שהוצג ב-2007 וסגרת את יצור המכונית המיליון שלו במפעל החברה בעיר Maubeuge בצפון צרפת, מיוצר כיום ב-3 תצורות מרכב: קומפקטי, אקספרס ומקסי ( המציע מידות גדולות יותר), ונהנה בנוסף גם מגרסה חשמלית לחלוטין, העונה לשם קנגו ZE. במסגרת שיתוף פעולה עם מרצדס, מיוצר הקנגו בשינויי עיצוב קלילים גם תחת השם 'מרצדס סיטאן'.
מרצדס סיטאן - רנו קנגו מחופשת

מרצדס סיטאן – רנו קנגו מחופשת


לאורך כל השנים הגרסאות המסחריות של הקנגו הן הנמכרות ביותר, כאשר 90% מכל דגמי הקנגו מיוצרים עם מנועי הדיזל של החברה, כ-7% עם מנועי בנזין ו-3% מדגמי ה- ZE החשמליים.
רנו קנגו ZE החשמלית

רנו קנגו ZE החשמלית


השווקים החזקים ביותר של רנו קנגו בעולם נמצאים בצרפת, גרמניה וספרד. ביפן, לשם נשלחה הקנגו המיליון, מחזיקה הקנגו כשליש ממכירות רנו, אך מדובר במספרים קטנים עם 1,679 קנגו שנמכרו שם אשתקד. בישראל, נמכרו אשתקד כ-1,437 מדגמי הקנגו. הדגם משווק בארץ בדגמי דיזל עם גיר ידני, ובנזין עם גיר אוטומטי במחיר החל מ- 131,990 ש"ח.