רשמית: מותג היוקרה בנטלי מגיע לישראל

בנטלי מוטורס מודיעה היום על כניסה לשוק הישראלי, הודות לשותפות חדשה עם חברת אורכיד ספורטס קארס יבואנית מותג פורשה. אולם התצוגה יפתח בהרצליה כבר באביב 2018.

ששי כהן 20 בדצמ, 2017
בנטלי מולזאן 2018

חברת אורכיד ספורטס קארס, יבואנית מותג פורשה בישראל, מודיעה היום רשמית על זכייתה בזיכיון שיווק מותג הפאר הבריטי בנטלי בישראל. אולם התצוגה הראשון של החברה יפתח במתחם מלונות יוקרתי בהרצליה פיתוח כבר ברבעון השני של 2018, ויציע את ארבעת דגמי היוקרה של בנטלי, החל מדגם הבנטיאגה, רכב הפנאי-שטח של החברה שצפוי להיות הזול בדגמי החברה (מחיר מוערך סביב ה-1.5 מיליון שקל), ועד לדגמי המולזאן, פליינג ספר והקונטיננטל GT.



מותג הפאר בנטלי נוסד לפני כ-98 שנה ונמצא כיום בבעלות קונצרן פולקסווגן, המחזיקה אגב בבעלותה גם את למבורגיני, פורשה, בוגאטי ואחרים. ובשנה שעברה ייצר בסה"כ כ-11,817 רכבים. לצד ארבעת דגמי החברה החדשים של המותג שיגיעו לארץ, תציע בנוסף היבואנית גם רכבי יד שנייה ומרכז שירות מודרני ומתקדם ברמה הגבוהה ביותר. הפעילות והמכירות יחלו במהלך הרבעון השני של שנת 2018 ונסיעות מבחן ראשונות ללקוחות מתוכננות כבר לחודשי האביב הקרובים.

הדמיית אולם התצוגה של בנטלי בהרצליה פיתוח


לדברי שי דואני מנכ"ל חברת אורכיד ספורטס קארס ישראל, " אורכיד ספורטס קארס שמחה להודיע על שיתוף הפעולה עם בנטלי מוטורס ומודה על האמון התמיכה והבחירה בנו כנציגים רשמיים של מותג בנטלי בישראל לאחר שהרחבנו את שוק מכוניות הסופר פרימיום בישראל נוכחנו לדעת שיש בו מקום למותגי יוקרה נוספים אנו צופים שיתוף פעולה ארוך טווח ופורה עם בנטלי".
שוק רכבי הפאר והיוקרה התרחב משמעותית בשנים האחרונות בארץ, וכולל לצד פורשה ויגואר הוותיקים, גם את פרארי, מזראטי ואסטון מרטין שהצטרפו בשנים האחרונות, הנמכרים לצידם של שלל דגמי קצה יקרים במיוחד של מותגי היוקרה הגרמנים אאודי, BMW ומרצדס.