פרסום ראשון: מותג היוקרה ג'נסיס יושק בקרוב בישראל

חברת כלמוביל נערכת להשקת מותג היוקרה ג'נסיס בישראל (חטיבת היוקרה של יונדאי), עם אולם תצוגה שיפתח בהרצליה פיתוח ומספר דגמים שצפויים להגיע לארץ בקרוב.

ששי כהן 26 באוג, 2020
ג'נסיס G80

לאחר שבעבר נשמעו שלל דיווחים על הגעתו של מותג היוקרה ג'נסיס לישראל, הפעם זה נראה סופי: כלמוביל יבואנית יונדאי, מיצובישי ומרצדס נערכת להשקת מותג היוקרה ג'נסיס בישראל, ואף החלה לפרסם מודעות דרושים לתפקידים שונים לניהול מותג היוקרה החדש, שאולם תצוגה ראשון שלו צפוי להיפתח באיזור התעשיה של הרצליה פיתוח, בסביבה המרכזית של מותגי היוקרה בישראל.


מותג ג'נסיס המהווה את חטיבת היוקרה של יונדאי, הודיע בתחילת השנה על כניסתו גם לשוק האירופאי, במהלך שככל הנראה סייע הפעם גם להגעתו של המותג לארץ. המותג החל את דרכו בשנת 2008 כ-"יונדאי ג'נסיס", אך בסוף שנת 2015 הפך רשמית לחטיבה נפרדת (בדומה למהלך שעשו בעבר לקסוס). עיקר מכירות המותג עד כה התרכז בדרום קוריאה ובשוק הצפון אמריקאי, אשר רשם אשתקד זינוק של 106% במכירות עם 21,233 רכבים שנמסרו בארה"ב.

ג'נסיס G70

ג'נסיס G70 – דגם הכניסה למותג – יתחרה בב.מ.וו סדרה 3 ומרצדס C קלאס

דגמי ג'נסיס מתאפיינים בעיצוב מודרני ורמת גימור עשירה במיוחד כבר בדגמי הכניסה של הדגמים, לצד מנועים חזקים המספקים ביצועים נאים. היצע הדגמים של ג'נסיס כיום כולל ארבעה דגמים בלבד: G70 המיועד להתחרות בקטגוריית הספורט-סדאן בדגמים כמו מרצדס C קלאס, ב.מ.וו סדרה 3 ולקסוס IS. הדגם משווק בדגמי 2.0 ליטר טורבו 252 כ"ס או 3.3 ליטר 370 כ"ס. מעליו תמצאו את דגם ה-G80 – מכונית סאלון המיועדת להתחרות בדגמים כמו ב.מ.וו סדרה 5 או אאודי A6 ומצוידת במנועי 2.5 ליטר טורבו 304 כ"ס או 3.5 ליטר V6 המפיק 380 כ"ס ובפסגה תמצאו את מכונית הפאר ה-G90 המיועדת להתחרות בדגמים כמו מרצדס S קלאס ואאודי A8 ומשווקת עם 3 מנועים לבחירה: 3.3 ליטר טורבו 370 כ"ס, 3.8 ליטר 315 כ"ס ו-5.0 ליטר V8 המפיק 425 כ"ס.

ג'נסיס GV80

ג'נסיס GV80 – רכב הפנאי היחיד של היצרן

בתחילת השנה נכנסה ג'נסיס לראשונה גם לשוק רכבי הפנאי עם ה-GV80 רכב פנאי שטח האמור להתחרות בדגמים כמו אאודי Q7 ומרצדס GLE ולהקפיץ משמעותית את מכירות המותג בעולם. הדגם מצויד במנוע V6 בנפח 3.3 ליטר טווין-טורבו המפיק 370 כ"ס ומשודך לתיבת שמונה הילוכים, ונהנה מתא נוסעים מעוצב, איכותי ומאובזר במיוחד, לצד שפע של טכנולוגיה מתקדמת, חלקה לראשונה בקונצרן יונדאי.

ג'נסיס GV80

ג'נסיס GV80 – תא נוסעים מפואר ואיכותי במיוחד

לעת עתה לא ידוע עם אילו דגמים תבחר כלמוביל להתחיל את השיווק בישראל, אך סביר להניח שגרסת ה-G70 ורכב הפנאי GV80 יהיו בין הראשונים שיגיעו לארץ. בכלמוביל מבטיחים סטנדרט שירות יוצא דופן ומבדל בענף היוקרה, עימו ינסו לנגוס נתח בשוק היוקרה המאוד תחרותי אך גם ריווחי.

שיווק מותג ג'נסיס בישראל יחל להערכתינו ברבעון הראשון של 2021. פירוט מלא של הדגמים שמיועדים לארץ יפורסם עם התחלת הפעילות.