רשת אוטודיל מתרחבת לדרום

רשת הטרייד אין אוטודיל מתרחבת לאזור הדרום ומשיקה צמד סניפים חדשים באשדוד ובבאר שבע, בהם יוצעו מכירת רכבים יד ראשונה מבעלות פרטית וכן כלי רכב חדשים 0 ק"מ לצד פתרונות מימון וטרייד-אין.

ששי כהן 18 בדצמ, 2023
אוטודיל

 רשת הטרייד אין 'אוטודיל', מוותיקות וחלוצות מגרשי הטרייד-אין בישראל, ממשיכה להתרחב ושנה לאחר שפתחה גם סניף בחיפה לטובת תושבי הצפון, מתרחבת החברה הפעם לאזור הדרום עם צמד סניפים חדשים שנפתחו באשדוד ובבאר שבע, המצטרפים לארבעה סניפים נוספים ברחבי הארץ. 


כראוי לרשת שהביאה לישראל את קונספט ה- One Stop Shop בתחום מכירה וקניית רכב משומש, גם הסניף בבאר שבע וגם הסניף באשדוד יציעו מגוון שירותי סיוע ותמיכה בלקוחות שמעוניינים להחליף את רכבם ולצאת עם רכב חדש עוד באותו יום. יעד זה של אוטודיל מושג במסגרת תפיסת עולם המציבה את הלקוח במרכז ומציעה חוויית קנייה איכותית ואישית במקום אחד ביניהם: מימון בנקאי וחוץ בנקאי ברכישת רכב באוטודיל, העברת בעלות במקום, אבזור וציוד נלווה, הסדרים מול מרכזי שרות לרכב למרבית הדגמים כבר ברגע הרכישה ועוד.  בחברה מוצעים שלל דגמים מיד ראשונה פרטית שמועברים אליהם באמצעות טרייד-אין של שלל מותגי רכב בישראל, וכן במקום תמצאו גם מגוון דגמי 0 ק"מ של מותגים עממיים וכן יוקרה. 

רשת אוטודיל נוסדה לפני 26 שנה, נמצאת בבעלות קבוצת אלייד ומהווה את זרוע הטרייד אין הרשמי של קבוצת צ’מפיון מוטורס -יבואנית מותגי אאודי, פולקסווגן, סיאט, קופרה, סקודה, וכן של שלמה מוטורס יבואנית BYD בישראל ושל קבוצת סמלת- יבואנית מותגי פיאט, אלפא רומיאו, ג’יפ ואבארת’.