שברולט בלייזר החדש בישראל: החל מ-279,990 שקל

שברולט בלייזר, אחד האייקונים של תעשיית הרכב האמריקאית, נוחת בישראל בדור חדש, עם מרכב קרוסאובר אופנתי, ומנוע V6 בנפח 3.6 ליטר המפיק 305 כ"ס, תיבה אוטומטית 9 הילוכים ורמת גימור עשירה.

ששי כהן 02 בספט, 2019
שברולט בלייזר 2019

51 שנה לאחר שהגיע לראשונה לעולם שברולט בלייזר, אחד מאייקוני תעשיית הרכב האמריקאית, ו-14 שנים לאחר שפסק היצור של הדור האחרון, השיקה הבוקר UMI יבואנית שברולט את הבלייזר החדש בישראל, שחוזר לחיים עם מרכב קרוסאובר ומפרט אמריקאי קלאסי, כולל גרסת RS המצוידת בחבילת עיצוב קרבית יותר. הבלייזר החדש הינו גם הסנונית הראשונה לשפת העיצוב החדשה של שברולט, אותה נראה גם בדגמים עתידיים של היצרן.


שברולט בלייזר 2019 החדש זוכה לעיצוב ספורטיבי ומפתה, עם גריל קדמי גדול ממדים, פנסי Full LED צרים ונאים, מרכב שרירי בתצורת קרוסאובר, יציאת מפלט כפולה מאחור וחישוקי גלגלים בקוטר "20 כסטנדרט או אופציה ל-"21 בדגם ה-RS. מעבר לכך, מדובר ברכב פנאי-שטח מרווח עם 4.86 מטר באורך, 1.94 מטר רוחב, 1.7 מטר גובה ובסיס גלגלים של 286 ס"מ, המציעים תא נוסעים מרווח לחמישה נוסעים לצד תא מטען ענק בנפח 864 ליטר.

בתוך תא הנוסעים זוכה הדגם לעיצוב מודרני, עם שלל נגיעות ספורטיביות כמו פתחי המיזוג שעוצבו בסגנון המוכר משברולט קמארו לדוגמה. בין הפטנטים בתא הנוסעים תמצאו תא כפפות ננעל אלקטרוני, וספסל אחורי הנע על מסילה לטובת הגדלת/הקטנת המרווח לנוסעים על-חשבון תא המטען.

שברולט בלייזר 2019

שברולט בלייזר פרימייר

הדגם ישווק בשלב הראשון עם מפרט טכני אמריקאי למהדרין הכולל מנוע בנזין V6 בנפח 3.6 ליטרים המפיק 305 כ"ס ב-6,600 סל"ד ומומנט מרבי של 37.2 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 9 הילוכים. הדגם ישווק רק בגרסת ההנעה הכפולה, ואמור לספק גם יכולות שטח נאות.  לדגם בורר מצבי נהיגה הכולל מצבי "ספורט", "שטח" ואף "גרירה" המספקת יכולת גרירה גבוהה מהמקובל בקטגוריה – עד 2 טון.

הדגם ישווק בישראל רק ברמות האבזור הגבוהות ביותר של הדגם עם 2 רמות גימור לבחירה:

שברולט בלייזר פרימייר: הכוללת כסטנדרט כניסה והתנעה ללא מפתח, מולטימדיה My Link עם מסך מגע "8 ותמיכה באפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, טעינה אלחוטית לסמארטפון, בלם יד חשמלי, חישוקי "20 קלים, חלון גג פנורמי עם וילון חשמלי, בקרת אקלים כפולת אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים, תאורת אווירה, ריפודי עור מחוררים, מושבים קדמיים חשמליים מחוממים ומאווררים, מערכת שמע יוקרתית עם רמקולים של BOSE, דלת תא מטען חשמלית ועוד, כאשר האבזור הבטיחותי כולל חבילת בטיחות מקורית מתקדמת הכוללת התראת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב אקטיבי, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת שטח מת במראות הצד, התראת תנועה חוצה מאחור, מצלמת רוורס מתקדמת הממוקמת במראה המרכזית, מצלמות 360 מעלות ועוד.

שברולט בלייזר 2019

שברולט בלייזר RS: הכוללת חבילת עיצוב ספורטיבית עם שלל ציפויים חיצוניים בצבע שחור מבריק (כנפונים, פגושים), גריל קדמי בתצורת כוורת דבש עם לוגו מושחר, נגיעות עיצוב ספורטיביות בתא הנוסעים, חישוקי "21, ריפודים בצבע שחור בתא הנוסעים ועוד.

מחיר שברולט בלייזר יחל ב-279,990 שקל, כאשר רמת הגימור RS תעלה 284,990 שקל. צפי המכירות של היבואן לדגם מוערך בכמה מאות יחידות בשנה, כאשר הרכב מכוון גם ללקוחות הפוטנציאלים של עולם הפרימיום.