שברולט נכנסת לעידן הטורבו

החל שיווק שברולט סוניק טורבו, שברולט אורלנדו טורבו ושברולט מאליבו המחודשת בישראל, המצוידים במנועי טורבו חזקים וחסכוניים מבעבר.

ששי כהן 11 בפבר, 2014

חברת UMI, יבואנית שברולט, מתחילה את עידן הטורבו שיאפיין את דגמי החברה בשנים הקרובות. בסיום שנה קשה בה ירדו משמעותית המכירות בישראל, פתחה שברולט את שנת 2014 עם זינוק של 150% במכירות בחודש ינואר לעומת החודש המקביל אשתקד. בשברולט מעריכים שדגמי הטורבו החדשים ששיווקם מתחיל כעת, יסייע לשברולט לחזור למקום גבוה יותר ברשימת המותגים הנמכרים ביותר בישראל.


הדגמים החדשים ששיווקם מתחיל כעת בארץ הם :
שברולט סוניק RS – גרסת הסוניק הספורטיבית הכוללת מנוע 1.4 טורבו (140 כ"ס) ותיבת הילוכים אוטומטית (טיפטרוניק) בעלת 6 הילוכים וחבילת הספורט RS מורחבת : מתלים מונמכים, חישוקי אלומיניום 17", בולמי זעזועים מוקשחים, חלון גג, מושבי עור ספורטיביים, מצלמת רוורס, מערכת MY LINK. מחיר הרכב נקבע על 109,900 ש"ח.
שברולט אורלנדו טורבו– המיניוואן 7 מקומות זוכה למנוע טורבו 1.4 ליטר 140 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית (טיפטרוניק) בעלת 6 הילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל מאיץ האורלנדו ל- 100 קמ"ש תוך 11.2 שניות ומגיע למהירות מרבית של 191 קמ"ש. הרכב ישווק בשתי רמות גימור כאשר רמת הגימור הבסיסית זוכה למחיר מוזל של 156,900 ש"ח, עימו מעריכים בשברולט שיוכלו להתחרות טוב יותר בציי הרכב.
שברולט מאליבו 2014 – מכונית המנהלים של שברולט זוכה למתיחת פנים שמגיעה שנה אחת בלבד לאחר הצגת הדור הנוכחי וכוללת עיצוב ספורטיבי יותר עם קווי עיצוב בסגנון מכונית הספורט שברולט קמארו. למאליבו החדשה מנוע ecotec 2.0 טורבו המפיק 259 כ"ס ב 5,300 סל"ד עם מומנט מירבי של 40.8 קג"מ ב 3,000-4,000  סל"ד אשר משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית (טיפטרוניק) ומאיץ ל 100 קמ"ש ב 6.3 שניות! מחיר הדגם נקבע על 175,900 ש"ח.
בחודשים הקרובים אמורה לחזור לארץ גרסת הטורבו של הקרוז ששווקה כאן לתקופה קצרה לפני כשנתיים. הדגם החדש ישווק בגרסאות סדאן, האצ'בק וסטיישן.

שברולט מאליבו 2014

שברולט מאליבו 2014