שברולט סוניק סדאן 2011

האוויאו החדשה מציעה עיצוב אטרקטיבי , מידות גדולות יותר ושיפור ניכר בבטיחות ובתצרוכת הדלק. שברולט חושפת היום בתערוכת דטרויט את האוויאו סדאן החדשה שתגיע לשוק עוד השנה. הדור השני של המשפחתית הקומפקטית , נהנה מעיצוב מודרני מבעבר וכולל חזית חדשה לרכב בסגנון דגמי שברולט החדשים . לצד העיצוב החדש , צומחת האוויאו סדאן במידות בכל…

ששי כהן 10 בינו, 2011

האוויאו החדשה מציעה עיצוב אטרקטיבי , מידות גדולות יותר ושיפור ניכר בבטיחות ובתצרוכת הדלק.

שברולט חושפת היום בתערוכת דטרויט את האוויאו סדאן החדשה שתגיע לשוק עוד השנה.
הדור השני של המשפחתית הקומפקטית , נהנה מעיצוב מודרני מבעבר וכולל חזית חדשה לרכב בסגנון דגמי שברולט החדשים . לצד העיצוב החדש , צומחת האוויאו סדאן במידות בכל המימדים עם אורך כללי של 440 ס"מ ( 9 ס"מ + ) , רוחב של 173 ס"מ ( 2.5 + ) , גובה של 152 ס"מ ( 1.5 + ) ובסיס גלגלים של 252.5 ס"מ ( 4.5+ ) האמור לתרום לתא נוסעים מרווח יותר . נפח תא המטען צומצם דווקא ב 3 ליטרים ל 397 ליטר .
בתוך תא הנוסעים מציגה האוויאו החדשה קפיצת מדרגה משמעותית לעומת הדגם הקודם עם עיצוב מודרני ונאה , איכות חומרים גבוהה יותר והבטחה לשיפור ניכר באיכות . עיצוב לוח השעונים מקורי למדי , בהשראת העולם הדו גלגלי עם שילוב של שעונים אנלוגים ודיגיטלים ונורות בקרה מסביב . אבזור הרכב יכלול מערכת שמע מקורית עם יציאות USB ונגן חיצוני ובלוט'וס לטלפון סלולרי . בארה"ב תוצע המכונית גם עם צג מגע צבעוני הכולל GPS , גג שמש , מושבים קדמיים מחוממים והתנעה בכפתור שספק אם יגיעו גם לארץ .
בתחום הבטיחות , אחת מנקודות התורפה של הדגם הקודם , צפויה האוויאו החדשה לעבור מהפכה של ממש . לצד התכנון החדש , תצויד המכונית ב 10 כריות אוויר ובקרת יציבות כסטנדרט .
מתחת למכסה המנוע , תצויד המכונית בארה"ב עם 2 מנועי בנזין שונים : 1.4 ליטר טורבו 138 כ"ס ( אשר משרת שם גם את הקרוז ) וישודך לתיבה ידנית וכן עם מנוע 1.8 ליטר 135 כ"ס אשר ישודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית 6 הילוכים. לארץ , כנראה יגיעו מנועים צנועים יותר בהספקים של 100-115 כ"ס .
שברולט אוויאו החדשה ( משווקת בארה"ב תחת השם סוניק ) , תגיע  לייצור עוד במחצית הראשונה של השנה בארה"ב . לארץ תמשיך להגיע המכונית מדרום קוריאה , עם עיצוב זהה אך עם מפרט טכני ואבזור שונה. מ UMI היבואנית נמסר ששיווקה יחל בארץ במחצית 2011.