שברולט קרוז 1.4 טורבו

ג'נרל מוטורס מצטרפת לאופנת הטורבו הקטנים ומציגה את הקרוז החסכונית והביצועיסטית. תגיע גם לארץ בהמשך. שברולט מצטרפת לאופנת מנועי הטורבו הקטנים ומציגה בתערוכת ניו יורק את הקרוז " אקו " , אשר מצויידת במנוע 1.4 ליטר מוגדש טורבו ולטענת החברה מציע חיסכון בדלק כשל מכונית היברידית אך לצד תג מחיר של מכונית משפחתית רגילה. הקרוז…

ששי כהן 01 באפר, 2010

ג'נרל מוטורס מצטרפת לאופנת הטורבו הקטנים ומציגה את הקרוז החסכונית והביצועיסטית. תגיע גם לארץ בהמשך.

שברולט מצטרפת לאופנת מנועי הטורבו הקטנים ומציגה בתערוכת ניו יורק את הקרוז " אקו " , אשר מצויידת במנוע 1.4 ליטר מוגדש טורבו ולטענת החברה מציע חיסכון בדלק כשל מכונית היברידית אך לצד תג מחיר של מכונית משפחתית רגילה.
הקרוז אקו , מצויידת במנוע בנזין 4 צילנדרים בעל הספק של 138 כ"ס  אשר יוצע עם תיבת הילוכים ידנית 6 הילוכים או אוטומטית 6 הילוכים. באופן מפתיע מעט , הגרסה האוטומטית צפויה להיות ביצועיסטית יותר עם 9 שניות ל 100 קמ"ש לעומת 10 שניות ל 100 בגרסה הידנית.
צריכת הדלק הממוצעת שלה צפויה להיות 17 ק"מ לליטר , נתון אשר היא מצליחה להגיע אליו בזכות מנוע הטורבו הקטן ותיבת ההילוכים היעילה אך גם לצד שימוש בטמבון קדמי חדש ונמוך יותר המצוייד בתריס אשר נסגר אוטומטית במהירות גבוהה לצורך שיפור האוירודינמיות ונפתח במהירויות נמוכות לצורך שיפור קירור המנוע. עוד נעשה שימוש בחישוקים קלים ובצמיגים בעלי התנגדות נמוכה מתוצרת GOODYEAR וספויילר אחורי יעיל.
שברולט קרוז אקו צפויה להגיע לייצור ברבעון האחרון של השנה ותשווק תחילה בארה"ב. משיחה עם היבואנית בארץ  בתערוכת אוטומוטור , נמסר ש UMI מעוניינת להביא לארץ בהקדם את גרסת ה 1.4 טורבו , אך זה לא יקרה לפני השנה הבאה.

עוד מחדשות רכב