סיטרואן ג'מפי החדשה משתדרגת במראה של H וואן נוסטלגי !

מה דעתכם על מסחרית חדשה עם תחפושת של אספנות? סדנת הרכב האיטלקית Caselani מציעה כעת את דגמי סיטרואן ג'מפי החדשים עם קיט מדהים של דגם הוואן H האגדי משנות ה-40 !

ששי כהן 03 באוק, 2020
סיטרואן ג'מפי TYPE HG

אם זה נראה כמו דגם אספנות, מריח כמו אספנות ומעורר את בלוטות החשק כמו רכב אספנות, אז סימן שזה דווקא לא רכב אספנות… סדנת הרכב האיטלקית קאסלני (Caselani) חושפת את סיטרואן ספייסטורר TYPE HG, המהווה למעשה גרסה מודרנית ומוקטנת של דגם ה-H וואן המיתולוגי, על בסיס סיטרואן ג'מפי החדש !


מדובר בדגם חדש ונוסף של סדנת הרכב המצטרף לדגם ה-TYPE H הגדול יותר שהוצג בשנת 2017, ופותח על שלדת הג'מפר המסחרי ומהווה גרסה נוסטלגית-מודרנית של סיטרואן H וואן שהחלה את דרכה בעולם בשנת 1947 ויוצרה באין ספור גרסאות מסחריות ונוסעים עד לשנת 1981.
סיטרואן ג'מפי TYPE HG

באופן די מפתיע, הסדנה האיטלקית אינה מגבילה את הדגם החדש רק לגרסה אחת של הספייסטורר החדש (המשווק בארץ כסיטרואן ג'מפי), אלא מציעה באתר החברה שלל גרסאות מסחריות ונוסעים מרהיבות ומפתות של ה-TYPE-H החדש, אשר פותחו על מגוון גדול של דגמי המסחריות והנוסעים של סיטרואן בשלל תצורות מרכב, לרבות בגרסת ה-e ספייסטורר החשמלית ואפילו בגרסאות "רכב האוכל" (גזלן בעברית…).

לצד המראה החיצוני המדהים שללא ספק לא ישאיר בן אדם אחד ברחוב אדיש למסחרית היפהפיה, מציע הרכב את אותם מכלולים מודרנים של הג'מפי החדש, עם שלל מנועי דיזל 100-180 כ"ס או 100% חשמלי 136 כ"ס לבחירה, המבטיחים אמינות ובטיחות של רכב חדש, שלל חלפים באספקה סדירה, מענה לדרישות זיהום האוויר המחמירות ומעל לכל נהיגה שקטה, נוחה ומפנקת ביחס לדגמים המקוריים, עם כמעט אין ספור אפשרויות שדרוג והתאמה לפי הטעם האישי של כל לקוח. בסעיף החובה, לכל חובב רכב אמיתי החובב ענתיקות, יחסרו בוודאי הריח המקורי של הרכב, תחושת ההתעסקות, עיצוב תא הנוסעים המקורי, הרעידות והתקלות שמאפיינות רכבים ישנים וכמובן חילול המראה המקורי… לפחות הסמל בחזית נותר סיטרואן מקורי ומאושר לשימוש ע"י היצרן הצרפתי. אנחנו באופן אישי, לא היינו מתנגדים לאחת כזאת.

סיטרואן ג'מפי TYPE HG

מחירי סיטרואן TYPE HG באתר הסדנה האיטלקית מתחילים ב-29,400 יורו לגרסת ה-"פאנל וואן" המסחרית בתצורת המרכב הקצר וברמת הגימור הבסיסית, החל מ-34,500 יורו לגרסת הנוסעים הבסיסית והחל מ-42,000 יורו לגרסת ה-100% החשמלית בגרסת וואן מסחרי, לא כולל מע"מ, הובלה ומסים מקומיים בארץ היעד. יקר לכם? תוכלו לרכוש את ערכת השדרוג כקיט להרכבה אישית במחיר זול יותר…




עוד מחדשות רכב