שובה של האגדה? MG רומזת על רודסטר חדשה

שנה וחצי לאחר שחשפה קונספט קבריולט מרהיב, משחררת MG טיזר אודות מכונית דו-מושבית חשמלית שעתידה לתת מענה למאזדה MX-5 מיאטה ועשויה להגיע בקרוב לשוק.

ששי כהן 03 באוג, 2022
MG Cyberster

בתמונה הראשית: עיבוד של אתר TopElectricSUV שנראה הכי קרוב לטיזר שפרסמה MG על רודסטר החדשה. 

קרוב לשנה וחצי לאחר שחשפה MG את ה-Cyberster קונספט, מכונית הרודסטר החדשה שלה שצפויה להגיע לשוק הפעם בגרסה חשמלית מלאה, משחררת MG טיזר ליוטיוב של הדגם החדש, שעושה רושם שכבר דומה מאוד לגרסת הייצור שצפויה להגיע לשוק ב-2024, ולהוות אולי את התשובה של MG למאזדה MX-5, מכונית הרודסטר הנמכרת ביותר בעולם.


כחלק מהטיזר מעורר העניין, MG בחרה להעלות את הסרטון באיכות נמוכה יחסית, כדי לא לגלות יותר מדי פרטים וליצור תשוקה לדגם החדש. מהמעט שכן רואים, מדובר אכן בדו-מושבית פתוחה בעלת גג בד חשמלי, מראה מודרני וחלקלק, יחידות תאורה מרשימות, כאשר הקדמיות בצורת טיפה ולא עגולה כפי שהוצג בקונספט ואפילו עם מוטיבים עיצוביים המזכירים את מדינת המקור אנגליה, למרות ש-MG נמצאת כבר יותר מעשור בבעלות קונצרן הענק הסיני SAIC ואף איננה מייצרת שום מכונית באנגליה. יחד עם זאת, כחלק ממאמצי השיווק העתידיים, חשוב בהחלט לקשר את המכונית עם דגמי המקור האגדיים של MG, שנחשבים למוערכים מאוד עד היום בשוק הרכב.

הרודסטר החדשה תצויד כצפוי מדגמים חדשים לחלוטין בהנעה חשמלית מלאה, ואם נתייחס להצהרות היצרן מדגם הקונספט מהשנה שעברה, אז היא צפויה להיות מהירה במיוחד, עם נתון תאוצה של 3 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ואף להציע טווח נסיעה מרשים ביותר שלדבריהם עשוי להיות סביב ה-800 ק"מ.

עוד מחדשות רכב