צ'מפיון מוטורס, יבואנית אאודי מדווחת על פתיחה מוצלחת במיוחד למותג היוקרה הגרמני בישראל. בחודש ינואר 2014 עלו לכביש לא פחות מ- 653 מדגמי אאודי, המהווים גידול של כ- 38% לעומת חודש ינואר שנה שעברה שהסתיים עם 474 כלי רכב. לשם השוואה, בכל שנת 2013 שהיתה שנה מצוינת למותג היוקרה הנמכר ביותר בישראל, עלו לכביש כ-2,323 מכוניות. באופן די משעשע, מכירות אאודי בחודש החולף היו גבוהות מכמה מותגים עממיים כמו : סובארו, פיג'ו, סיטרואן, אופל ופיאט.
בדומה למגמה המתפתחת בכל שוק היוקרה בארץ, עיקר המכירות מתרכז בדגמים הקטנים והזולים יחסית ובהם ה- A3 ממנה נמסרו 226 יחידות ( 55 בדגם ה- 3 דלתות, 106 בדגם הספורטבק 5 דלתות ו- 65 מדגם הסדאן החדש ). דגם ה- Q3 מסר קרוב ל- 100 יחידות ומכירות נאות נרשמו גם בדגמים גדולים ויקרים משמעותית כמו ה- A6 שמסרה מעל ל-40 יחידות.
נתון מעניין שייך בחודש החולף גם לדגמי הספורט של החברה עם מסירת 7 מדגמי ה- TT, שני רכבים S6 בחיר של כ-800,000 ₪ כל אחת ואף RS6 ראשונה בישראל בעלות של כ- 1,200,000 ₪.
ומה עשו המתחרות? מותג מרצדס, גם הוא עם שיא מכירות חודשי ולא פחות מ- 413 מסירות בחודש החולף ( 222 אשתקד ). BMW שלישית עם 240 מסירות אך גם עם ירידה חדה לעומת אשתקד ( 319 מסירות ). לקסוס רביעית, גם היא עם חודש שיא ו- 152 מסירות ( 80 אשתקד ). סוגרת את החמישיה הפותחת וולוו עם 95 מסירות ( 74 אשתקד).
שיא מכירות חודשי לאאודי בישראל
יותר Audi מסובארו, אופל, פיג'ו סיטרואן ואחרות: יבואנית אאודי מסרה בחודש ינואר לא פחות מ- 653 מכוניות המהווים שיא מכירות חודשי אי פעם של מותג היוקרה בישראל.