שיא מכירות חודשי לסקודה בישראל

המותג האירופאי הנמכר ביותר בישראל שובר שיא מכירות אי פעם בישראל לחודש אחד עם כ- 1,650 מסירות בחודש פברואר 2014. הכוכבת העיקרית : סקודה אוקטביה החדשה עם 1,000 מסירות.

ששי כהן 03 במרץ, 2014

שנתיים לאחר שנרשם שיא המכירות הקודם לחודש אחד, רושם מותג סקודה שיא חדש במכירות לחודש בודד עם מסירה של 1,650 מכוניות בחודש פברואר, שהיה בנוסף גם חודש קצר ( 28 יום ). עם נתון המכירות הזה, רושמת סקודה עליה של 20 מכוניות מול השיא הקודם של המותג שנרשם בחודש ינואר 2012. הנתון הנ"ל התאפשר הודות לביקוש הגבוה לדגמי האוקטביה החדשה, שריכזה לבדה כ- 1,000 מסירות וגוררת זמני ההמתנה ממוצעים של 4 חודשים על כלל תתי דגמי האוקטביה. גורם נוסף שסייע למכירות הגבוהות, הוא מבצע שנערך לכלל דגמי החברה בחודש החולף שחלק מההזמנות סופקו כבר בחודש החולף.
בסיכום המכירות מתחילת השנה, רושמת סקודה קצת יותר מ- 2,800 מסירות המהוות גידול של 19% מול התקופה המקבילה אשתקד. בחודשים הקרובים, צפויה משפחת האוקטביה להתרחב עם השקת גרסת הספורט ה- RS וגרסת הסטיישן. אלו מצטרפים לחמשת דגמי האוקטביה הקיימים כבר כיום במנועי בנזין ודיזל בשתי רמות גימור שונות. לדברי ג'קי אביב, מנהל חטיבת סקודה, הביקוש הגדול עבור דגמי האוקטביה השונים, מזכירים את המצב לפני שנתיים. "כבר כרגע קיימים זמני ההמתנה ממוצעים של 4 חודשים על כלל תתי דגמי האוקטביה. אנחנו בקשר רציף עם היצרן לקבלת כלי רכב נוספים, למרות שאין הדבר פשוט לאור הצלחת האוקטביה בכל העולם".
הצטרפו ל- wheel רכב גם בפייסבוק ותיהנו בנוסף מתכנים בלעדיים