שיא מסירות למותג סיאט בישראל

סיאט מסכמת שנת שיא במכירות בישראל עם 6,177 מכוניות שעלו לכביש בשנה החולפת, מרביתן ללקוחות פרטיים.

ששי כהן 05 בינו, 2015
סיאט לאון ST סטיישן ( wheel )

חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט, מדווחת על שנת שיא במכירות במותג הספרדי הספורטיבי של קונצרן פולקסווגן. במהלך 2014 עלו לכביש כ- 6,177 מדגמי סיאט, המהווים שיא של כל הזמנים מאז החל שיווק סיאט בישראל. הבשוואה לשנת 2013, צמחו מסירות סיאט ב- 6% ומאז שנת 2008, זכה המותג לזינוק מדהים של 1,000% במסירות!


גם בשנה החולפת המשיכה סיאט איביזה להיות המכונית הנמכרת ביותר של סיאט בישראל, עם 3,541 מסירות, הודות להמשך המחירים האטרקטיביים של הדגם שהחלו ב- 70,000 ש"ח לגרסה הידנית ולאחרונה גם עם הדגם האוטומטי החדש AM5 ב- 80,000 ש"ח מאוד תחרותיים. סיאט לאון החדשה סיפקה גם היא מכירות נאות עם 1,338 מסירות והקדימה את הטולדו החדשה שזכתה לביקוש גבוה יחסית עם 834 מסירות. מכונית המיני סיאט Mii סיפקה בשנה החולפת 348 עותקים נוספים.

סיאט טולדו דיזל אוטומט ( wheel )

סיאט טולדו דיזל אוטומט ( wheel )


בסיאט מציינים שהגיעו לשנת השיא במכירות אי פעם בישראל, הודות ללקוחות הפרטיים שאחראים ל-80% מהמכירות השנה. לדברי צביקה לוי, מנהל חטיבת סיאט בצ'מפיון מוטורס: "מספר השיא של מסירות בסיכום השנה החולפת הושג כתוצאה משילוב של דגמי רכב באיכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים – כדוגמת הלאון והאיביזה. ערכי המותג המבוססים תשוקה ספרדית בשילוב הידע והאיכות הגרמנית יוצרים מוצר מנצח עבור הקהל הרחב. הצלחה זו אינה פתח לשאננות, אנו נפעל להמשיך את התנופה שחווה המותג, תוך שימת דגש על דגמי הלאון השונים כדוגמת הלאון ST שהושקה לאחרונה ובמקביל נרחיב את הפנייה לקהל המשפחתי הצעיר המחפש רכב משפחתי קומפקטי. האתגרים ברורים לנו ואנו מתכננים להמשיך לגדול גם בשנים הקרובות תוך דגש על הרחבת מגוון הדגמים, ושיפור מתמיד בחוויית הלקוח".