שיק או שוק? מה דעתכם על טסלה מודל 3 קבריולט?

סדנת רכב אמריקאית המתמחה בהסבת מכוניות יוקרה רגילות לדגמי קבריולט, מציעה כעת הסבת טסלה מודל 3 לגרסת קבריולט 4 דלתות. המחיר הנדרש כנראה יבריח דווקא את המתעניינים.

ששי כהן 22 במאי, 2020
טסלה מודל 3 קבריולט

טסלה מודל 3, גרסת הכניסה למותג הרכב החשמלי היוקרתי האמריקאי, הפכה למכונית  היוקרה הנמכרת ביותר בארה"ב (אך לא רק שם), וברבעון הראשון של השנה, החזיקה המודל 3 בקרוב ל-21% משוק מכוניות היוקרה בגדול קטן-בינוני. לשם השוואה, ב.מ.וו סדרה 2, 3, 4 ו-5 החזיקו כולן ביחד בנתח שוק של 15%. אז לאלו שמתחיל להימאס להם מהכמויות הגדולות של הדגם שנעות בארה"ב ומחפשים קצת יחודיות ועדיין להישאר לקוחות של טסלה, מציעה סדנת רכב אמריקאית הסבה של הדגם לגרסת קבריולט…


הסדנה העונה לשם NCE – ר"ת של Newport Convertible Engineering היא סדנה וותיקה שהחלה את פעילותה כבר בשנת 1983 ומתמחה בהסבת שלל דגמי יוקרה, או דגמי אספנות קלאסים לגרסאות קבריולט המצוידות בעיקר בגג בד ולעיתים גם קשיח. עכשיו מגיעה גם תורה של הטסלה מודל 3 שמציעה מכונית חשמלית 4 דלתות פתוחה.

טסלה מודל 3 קבריולט

לקוחות שיבחרו בהסבה המוזרה הזאת, יצטרכו להפקיד את רכבם לסדנה לזמן מוערך של חודשיים-שלושה, בהם יחתך הגג המקורי, פנים הרכב יעבור טיפול ועיצוב מחדש, ומרכב הרכב יעבור שלל חיזוקים הנדרשים ממכוניות קבריולט, כולל קורה מרכזית רחבה המשמשת כקשת נגד התהפכות. הרכב מוצע עם אפשרות לגג בד מתקפל ידנית או גג בד נפתח חשמלית עם הבטחה לאטימה מלאה כנגד חדירת מים.

טסלה מודל 3 קבריולט

מעבר לעיצוב הבעייתי לטעמנו שמתקבל בסופו של דבר, כשמגיעים לשורת המחיר, מגיעים לחלק המוגזם… הסבת הרכב לגג בד מתקפל ידנית דורשת מהלקוחות להיפרד מ-$29,500 כאשר גרסת גג מתקפל חשמלית תיאלץ אתכם להיפרד כבר מ-$39,500…  עכשיו תחשבו שמחיר הדגם הרגיל מתחיל בארה"ב ב-$35,000. האם הם יזכו ללקוחות? ייתכן מאוד וכן. בארה"ב אוהבים גרסאות פתוחות ורושם ויש שוק לא קטן למכוניות מוגזמות.



עוד מחדשות רכב