שירותי החלפת מצברים עד אליך – תיקתק מצברים

המצבר הלך ונתקעתם עם הרכב? תחסכו זמן ותזמינו שירות החלפת מצבר עד הבית מחברת תיק תק מצברים, המבטיחה מהירות ושירות מקצועי במחיר הטוב ביותר.

מדור שיווקי 01 ביונ, 2022
תיקתק מצברים

החלפת מצבר בקלות

מכירים את זה שנתקעתם בזמן הכי לא מתאים שבו אתם ממהרים להגיע לעבודה, או לאירוע חשוב? בדיוק בשביל מקרים כאלו הקמנו את חברת תיק תק מצברים המורכבת מאנשי מקצוע בעלי ניסיון רב שנים בענף המצברים שחרטו על דגלם להוביל מהפכה אמיתית בשוק החלפות המצברים. החלפת מצבר בתיקתק מצברים תבטיח להם חוויה מהירה, מאנשי מקצוע, אשר מטרתם העיקרית היא להבטיח לכם את השירות הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר.


איך השירות עובד?

השירות שלנו שם את הלקוח במרכז תשומת הלב, מטרתנו היא להחזיר אתכם לחיי שגרה מהר ככל שניתן. הצוות שלנו הוא צוות מנוסה ומיומן בהחלפת המצברים. תהיו בטוחים שאתם בידיים הנכונות. יתרה מכך, אנו מגיעים לבית הלקוח תוך זמן קצר, לרוב בתוך כ-25 דקות בלבד עד כ-שעה. בנוסף להגעה עד הבית, המומחים שלנו יכולים נמצאים בכל רחבי הארץ, כך שאין זה משנה היכן נתקעתם הם יוכלו להגיע עד אליכם. העיקר שבסופו של יום תהיו מרוצים כאשר תסתכלו על התוצאה הסופית.

החלפת מצבר שנפ עד אליך

מצברי שנפ הינם מצברים הנפוצים ביותר, ריכזנו מבצע חם ביותר להחלפת מצברי שנפ במבצע כאשר התשלום עבור השירות נע בין 10-100 ש"ח תלוי במרחק הנסיעה והמחיר של המצברים מתחיל ב-320 ש"ח. כמובן שפרט למצברי שנפ בכל מידות האמפר ניתן למצוא בחברת תיקתק מצברים את כל מותגי המצבר האחרים שנמצאים בשוק. כדוגמת מצברי וולטה, טיטניום, בוש, ועוד. חברת תיקתק מצברים מציעה מגוון כה רחב של סוגים על מנת שתוכלו לבחור את הסוג שמתאים ביותר עבורכם.

איך התהליך עובד?

ראשית, אתם יכולים להסיר דאגה מליבכם כיוון שהדבר היחיד שעליכם לעשות הוא לפנות אלינו מהר ככל הניתן. מרגע הפנייה יישלח אליכם מומחה בתחום החלפת המצברים אשר יספק לכם את השירות הטוב וההגון ביותר. הוא יגיע אליכם, ויציע לכם מגוון רחב של מצברים אשר מותאמים לסוג הרכב שלכם. בהגיעו, יפרט בפניכם מה הם היתרונות והחסרונות של כל אחד מן המצברים. כך, תוכלו לבחור יחד ובראש שקט את המצבר אשר התאמתו לצרכים שלכם תהיה אופטימלית.

אוקיי, אז מה עכשיו?

כמו שקראתם, חברת תיקתק מצברים מציעה שירות חדשני אשר מטרתו היא לעשות מהפכה אמיתית בתחום. לכן, בפעם הבאה שהרכב לא יניע, בין המשאית או אפילו האופנוע, תיצרו קשר עם חברת תיקתק מצברים ותוכלו לחסוך זמן וכסף יקר.