תוצאות ריסוק חדשות ומאכזבות

Euro Ncap מפרסמת 6 תוצאות למבחני ריסוק חדשים, כאשר רק פולקסווגן גולף ספורטסוואן החדשה זוכה לציון מלא של 5 כוכבים. פיג'ו, סיטרואן ו MG מאכזבות עם 3 כוכבים ופורד מסתפקת ב-4.

ששי כהן 25 ביונ, 2014
פולקסווגן גולף ספורטסוואן

ארגון בטיחות כלי הרכב האירופאי Euro Ncap מפרסם הבוקר 6 תוצאות למבחני ריסוק חדשים שנערכות לאחרונה, מהם נראה שבטיחות המכוניות הזולות החדשות מדרדרת לשפל חדש. כך למשל, צמד המכוניות המשפחתיות פיג'ו 301 ותאומתה סיטרואן C אליזה, המיועדות לשווקים מתפתחים ומשווקים גם בארץ, זוכים בציון מאכזב של שלושה כוכבים בלבד. בלובינסקי המייבאת את אותם מכוניות הפופולריות בעיקר בקרב ציי רכב, עדיין לא מדובר בסוף פסוק ותוצאה מביכה נוספת בסבב הנוכחית כוללת גם את מכונית הסופר מיני MG3 הסינית שזוכה לציון זהה של שלושה כוכבים ואמורה להגיע לארץ בחודשים הקרובים.
צרפתייה נוספת שנפגעת בסבב הנוכחי היא רנו מגאן המחודשת בגרסת האצ'בק 5 דלתות, שמסתפקת גם היא בשלושה כוכבים וסופגת מכה לתדמית הבטיחות של דגמי רנו. המסחרית פורד טורנאו קונקט החדשה זוכה כבר לציון טוב יותר, אך מסתפקת בארבעה כוכבים.
היחידה מנהנית מבטיחות מרשימה בסבב המבחנים הנוכחי, היא פולקסווגן גולף ספורטסוואן ( גולף פלוס החדשה ) החדשה, שזוכה לציון מלא של חמישה כוכבים ומציגה את הציונים הגבוהים ביותר בהגנה על נוסעים וילדים וציוד במערכות ואביזרי בטיחות.