תחנת השלום סגורה: כך תסעו בחינם לעבודה

בעקבות סגירה זמנית של תחנת ת"א השלום עד ליום א' הקרוב, מציעה WAZE שירות נסיעות שיתופי חינם באמצעות שירות ה-Waze Carpool לכל לקוח שיוריד את אפליקציית Waze Rider.

ששי כהן 06 במרץ, 2017
carpool

שיבושים בפעילות הרכבת בת"א: החל מהלילה (יום א' 5.3.17) ועד ליום א' 12.3.17 בשעה 05:00 בבוקר נסגרו מקטע ת"א סבידור מרכז – ת"א ההגנה וכן תחנת ת"א השלום, בשל עבודות הכרייה של מנהרות הרכבת הקלה. אז מה עושים ואיך מגיעים למקום העבודה/ לימודים וכו'? ל- WAZE יש פיתרון שעשוי להתאים ללקוחות ואף לחסוך להם כסף.




עבור מי שעדיין לא מכיר, שירות Waze Carpool – שירות הנסיעה השיתופית החדש של Waze, מציע חיבור בין נוסעים ונהגים בעלי נקודות יעד דומות, לנסיעה משותפת במסלול האופטימלי ביותר. מדובר בפיתרון תחבורה חכמה בעל אופי ירוק, המבטיח לכם מקום ברכב שעושה דרך הדומה לשלכם ומציע לכם לחלוק עימו את הנסיעה ולהשתתף רק בחלק מהוצאות הדלק. כך לדוגמה תוכלו לנסוע מהרצליה לת"א בעלות של 12-15 שקל בלבד לכיוון, לפי נתוני החברה.
כדי להצטרף לשירות התחבורה החכם ולהתנסות בשירות הירוק והחסכוני, מציעה לכם החברה גם 2 נסיעות ראשונות חינם. כל שעליכם לעשות הוא להוריד את אפליקציית הנוסע Waze Rider.
פרטים מלאים על השירות ניתן לקבל כאן