תערוכת אוטומוטור חוגגת 30 שנה

תערוכת הרכב אוטומוטור 2018 תיפתח ב-1 באפריל בגני התערוכה בת"א. המארגנים מבטיחים חגיגות 30 שנה לתערוכה "מונאקו באוטומוטור" עם שלל מכוניות ספורט ובהשקעה של כ-18.5 מיליון ₪

ששי כהן 04 במרץ, 2018
למבורגיני הוראקן

30 שנה חלפו מאז הוצגה לראשונה תערוכת "אוטומוטור", תערוכת הרכב היחידה המתקיימת בישראל, ולרגל חגיגות ה-30 שנה, מבטיחה חברת רבמוטור מארגנת התערוכה, תערוכה עשירה במיוחד בהשקעה מדווחת של כ-18.5 מיליון שקל.



בדומה לאופי של תערוכת הרכב בשנים האחרונות, גם השנה לצערנו אוטומוטור 2018 תהיה פחות תערוכת רכב אמיתית לחובבי הרכב, עקב היעדרותם של מרבית יבואני הרכב, כשאת מקומה תופסת תצוגה גדולה של מותגי על ספורטיביים שנדירים (או לא קיימים בכלל) על כבישי ישראל. מארגני החברה מכנים את התערוכה הנוכחית " מונקו באוטומוטור" בשל שלל מכוניות היוקרה שיקשטו את ביתני התערוכה.
כך למשל יחכו לכם בתערוכה הקרובה כמה מכוניות של למבורגיני, מספר דגמי פרארי, יגואר F-Type SVR, מרצדס GTC בשווי 1.9 מיליון שקל דרך תצוגת ענק של הארלי דוידסון, דודג' וויפר ועוד כמה מכוניות שיגיעו בהפתעה לדברי המארגנים.

אורחת בתערוכה: דודג' וויפר

העולם הדו-גלגלי יוקדש השנה לאופנועי קאסטום ועיצובים מיוחדים חד פעמיים שהוזמנו בשיטת Custom Made לפי דמיון הלקוחות כמו בסדנאות בסדרות הטלוויזיה בחו"ל.

מעבר לכך, יוצעו כמיטב המסורת שלל מופעי אקשן מוטורים, תצוגת סדנאות שיפוצים ושדרוגים, לצד אולמות יעודיים לרכבי שטח ולטכנולוגיות.

צה"ל יציג רובוטים וסימולטורים, ציוד צבאי וחידושים שיוצגו בתערוכה מטעם חיל החימוש, כולל טנקים ורכבים משוריינים נוספים, כאשר בתכנון להציג לקהל בפעם הראשונה את האיתן, הנגמ"ש החדש של צה"ל, המצויד במנוע 570 כ"ס ומיועד לשאת כ-12 לוחמים. רכבת ישראל תערוך תצוגה היסטורית מעניינת של כלים וקרונות עבודה מהעבר.

מחירים:

המחירים נעים בין 85 ₪ בוועדים ל- 339 ₪ למשפחה בת ארבע נפשות; שני מבוגרים ושני ילדים. בלאומי קארד תוכלו לרכוש כרטיס1+1 ב-109 ₪. ילדים מגיל 5 יחויבו בתשלום.

תערוכת אוטומוטור 2018 תתקיים בימים ראשון-רביעי 1-4 באפריל 2018 בשעות 9:30-20:00 בגני התערוכה בת"א.