תערוכת אוטומוטור 2018 מחממת מנועים…

לרגל תערוכת המכוניות אוטומוטור 2018 שתיפתח בחול המועד פסח, נערכה מסיבת עיתונאים הבוקר בה הוצגה טעימה קלה ממה שצפוי בתערוכה. אז מה מחכה לכם שם וכמה יעלה כרטיס?

ששי כהן 26 במרץ, 2018
למבורגיני בישראל

תערוכת אוטומוטור חוגגת השנה 30 שנה: הישג מרשים מצד אחד לתערוכת הרכב היחידה שיש לנו בישראל, אך מצד שני גם מאכזב במידה מסויימת שבשנים האחרונות, יבואני הרכב מסרבים להשתתף בתערוכת המכוניות היחידה שנערכת בישראל, מה שגרם לה להפוך לאירוע מוטורי חוויתי לכל המשפחה בפסח ולא תערוכת רכב אמיתית לחובבים. אז מה בכל זאת מחכה לכם בתערוכה הקרובה?




מונאקו באוטומוטור
בדומה לשנים האחרונות בהן הפכה התערוכה מדי שנה להיות קונספט של איזו נישה בתחום הרכב, גם השנה תתמקד התערוכה תחת הקונספט " מונאקט באוטומוטור" המרמז על נוכחות גדולה של מכוניות על ספורטיביות ויקרות, כאשר בביתן המרכזי יוצגו להבטחת המארגנים כמות מכובדת של מכוניות על (לפחות 4 מדגמי למבורגיני, וכן דגמי פרארי, מזראטי, אסטון מרטין, מרצדס GTC, דודג' וויפר ועוד. הבוקר זכינו לראות גם את אחת הלמבורגיני שתוצג בתערוכה. כרגע עדיין לא ביבוא רשמי לארץ, אך בזכות סוכני היבוא האישי שדאגו להביא לכאן בשנה ומשהו האחרונות לא פחות מ- 7 למבורגיני.

הסרטון מתחמם לאחר דקה וחצי…
באולמות האחרים יוצגו שלל אופנועי קסטום, כולל תצוגה מכובדת של הרלי דיווידסון, עם מגוון דגמים נדירים שנרכשו בשיטת Custom Made. צה"ל יציג רובוטים וסימולטורים, ציוד צבאי וחידושים שיוצגו בתערוכה מטעם חיל החימוש, כולל טנקים (מרכבה 4) ורכבים משוריינים נוספים, כאשר בתכנון להציג לקהל בפעם הראשונה את האיתן, הנגמ"ש החדש של צה"ל, המצויד במנוע 570 כ"ס ומיועד לשאת כ-12 לוחמים. 

אוטומוטור 2018: סדנאות שדרוג וטיפוח לרכב


רכבת ישראל תערוך תצוגה היסטורית מעניינת של כלים וקרונות עבודה מהעבר. לצידם יוצגו גם ביתן השטח הכולל מגוון דגמי שטח וחברות אבזור, וכן אולם עם תצוגת סדנאות שיפורי רכב ושלל דברים נוספים.

אוטומוטור 2018: 5 מופעי אקשן מוטוריים


בצד האקשן מבטיחים בחברה 5 מופעי ספורט מוטורי שיוצגו לאורך כל היום, עם תצוגת נהיגת דריפטים, פעלולים של אופנועי כביש ואופנועי שטח במתחם מופעים שהכפיל את שטחו לעומת אשתקד.

אוטומוטור 2018: רן יוחאי -רוכבת המירוצים בת ה- 15 ! של קבוצת הוסקוורנה וסוזוקי שתשתתף בתערוכה.


מחירים:

המחירים נעים בין 85 ₪ בוועדים ל- 339 ₪ למשפחה בת ארבע נפשות; שני מבוגרים ושני ילדים. בלאומי קארד תוכלו לרכוש כרטיס1+1 ב-109 ₪. ילדים מגיל 5 יחויבו בתשלום.

תערוכת אוטומוטור 2018 תתקיים בימים ראשון-רביעי 1-4 באפריל 2018 בשעות 9:30-20:00 בגני התערוכה בת"א.