תערוכת EICMA: פיג'ו חוזרת לשוק האופנועים

פיג'ו חוגגת 120 שנה לחטיבה הדו-גלגלית שלה וחושפת בתערוכת EICMA במילנו צמד אופנועים חדשים המבשרים את חזרתה של פיג'ו לשוק האופנועים, לאחר שהתרכזה בשנים האחרונות בקטנועים בלבד.

ששי כהן 07 בנוב, 2018
פיג'ו P2X רודסטר

120 שנה לאחר שהחלה פיג'ו את דרכה בשוק הדו-גלגלי, ושנים ארוכות לאחר שהתרכזה החטיבה הדו-גלגלית שלה בייצור קטנועים בלבד, מודיעה פיג'ו בתערוכת הרכב הדו-גלגלי EICMA שנערכת בימים אלה במילנו, על חזרתה לשוק האופנועים עם צמד דגמי קונספט מרהיבים המציעים עיצוב רטרו המשלב בין העבר לעתיד.


חזרתה של פיג'ו לשוק האופנועים עשויה להוות קפיצת מדרגה עבור החטיבה הדו-גלגלית שלה, מכיוון שהשוק הדו-גלגלי באירופה, מתחלק כיום כמעט 50/50 בין מכירות קטנועים לאופנועים, כאשר 30% מהמכירות הם גם של אופנועים בנפח בינוני (עד 400 סמ"ק). בפיג'ו רוצים לחדור בדיוק לפלח שוק המבוקש הזה של אופנועי הביניים ומצהירים שבכוונתם להיות גם שחקן מרכזי בשוק האירופאי, עם צמד דגמי ה-P2X קונספט שנחשפו בתערוכה.

פיג'ו P2X רודסטר

צמד הדגמים החדשים שעתידים להגיע בקרוב לשוק הם: פיג'ו P2X – רודסטר 125 סמ"ק בעל עיצוב רטרו-מודרני בהשראת דגם ה-P515 האגדי של פיג'ו, ששבר בשנות ה-30 של המאה הקודמת 9 שיאי מהירות שונים. לצד העיצוב המתחכם ומסובב ראשים כנראה, יעוטר הדגם בלוגו פיג'ו האגדי, מושב עור בצבע חום וצביעה כחולה שאפיינה את דגם העבר, אך גם בתאורה מודרנית מלאה מסוג LED, בלמי ABS, לוח שעונים דיגיטלי "5 עם קישוריות לסמארטפון ואפשרות הצגת מערכת הניווט בלוח השעונים ועוד.

פיג'ו P2X קפה רייסר

 

הדגם השני שנחשף הוא פיג'ו P2X "קפה רייסר", המצויד במנוע 300 סמ"ק, מראה ספורטיבי המשלב גם הוא בין הסטוריה לחדשנות, וכולל כיסוי למושב האחורי המקנה לאופנוע מראה ספורטיבי יותר. כמו גרסת הרודסטר, גם הוא יכלול חבילת אבזור מתקדמת (LED, לוח שעונים דיגיטלי וכו').

בפיג'ו מצהירים שצמד דגמי ה-125 ו-300 סמ"ק החדשים שלה, עימם תחזור בשלב הראשון לעולם האופנועים, יציעו לצד מראה סטייליסטי ו-D.N.A של היצרן, אופי ידידותי לרכיבה בעיר, בטיחות גבוהה ותחושת פרימיום במחירים נגישים.