1,890 סמ"ק ו- 88 כ"ס: דגמי אינדיאן צ'יף החדשים הושקו בישראל

ד.ל.ב מוטוספורט משיקה את אולם התצוגה החדש והמפואר של אופנועי אינדיאן בתל אביב, יחד עם 3 דגמי צ'יף חדשים המתהדרים בשלדות קטנות, מנועים גדולים, שפע של סטייל ומחיר נמוך מבעבר.

ששי כהן 30 בדצמ, 2021
אולם תצוגה אינדיאן תל אביב

צילום תמונות: רונן טופלברג

עם סיומה של שנת 2021 ומכירה של קרוב ל-80 אופנועים מדגמי אינדיאן היוקרתיים מארה"ב, השיקה היום חברת ד.ל.ב מוטוספורט מקבוצת לובינסקי את אולם התצוגה החדש והיפהפה של אינדיאן בתל אביב (הנראה יותר כמו אולם סטייליסטי של אופנה ואופנועים), אשר עוצב בהתאם לזהות המותגית של היצרן, לצד הרחבת דגמי משפחת הצ'יף של היצרן המתחדשת ב-3 דגמים חדשים המצוידים גם במחירים אטרקטיביים מבעבר, ומתברגים באופן טבעי יותר בין משפחת ה-Scout הזולים יותר לדגמי הבאגר והקרוזרים היקרים יותר.

אולם תצוגה אינדיאן תל אביב

שלושת הדגמים החדשים מהווים הומאז' לדגמי העבר של המותג וימי התהילה של האופנוענות האמריקנית, ומאופיינים בשלדה קטנה וקומפקטית מבעבר, אך עם מנוע ה-Thunderstroke 116 הגדול, בנפח של 1,890 סמ"ק המפיק 88 כ"ס ו-16.5 קג"מ. הדגמים חולקים מכלולים משותפים רבים לרבות מיכל דלק בנפח 15.1 ליטר, בולם אחורי מתכוונן, תאורת LED, הנעה ללא מפתח, בקרת שיוט ושלושה מצבי רכיבה (ספורט, סטנדרט, טור), אך מתאפיינים בעיצוב ואופי שונה לכל דגם.

דגמי אינדיאן צ'יף החדשים 2021

דגמי אינדיאן צ'יף החדשים 2021

אינדיאן צ'יף דארק הורס

אינדיאן צ'יף דארק הורס נבדל משאר הגרסאות בעיצוב מכאני מינימליסטי, עם כידון בהשראת מרוצי הדראג, חישוק קדמי יצוק בגודל 19 אינץ', מיקום מרכזי לרגליות הרוכב, פנס קדמי קטן מידות וחשוף ומושב יחיד. שלושה צבעים מוצעים למכירה – שחור, אפור ואלומיניום. גם גרסה זו מוצעת עם מערכת ה-RIDE COMMAND עם מסך המגע המעוגל הראשון בתעשיה בקוטר 101 מ"מ ואותה ניתן להפעיל במגע או באמצעות הפקדים שבכידון. מערכת זו מאפשרת בחירה במגוון תצוגות מתחלפות ואף אפשרות לתצוגת ניווט. מערכת זו ניתנת גם לקישור למערכת הדיבורית בקסדה והיא תציג שיחות נכנסות, הודעות טקסט, תצוגת מוזיקה ועוד. מחיר הדגם יחל מ-149,900 שקל.

אינדיאן צ'יף דארק הורס

אינדיאן צ'יף בובר דארק-הורס

עם כידון גבוה יותר ורגליות Forward control, אינדיאן צ'יף בובר דארק-הורס מעניק תנוחת רכיבה זקופה יותר. בנוסף לכך, הוא נבדל משאר הגרסאות בחישוקי שפיצים בקוטר 16 אינץ', כיסויי מזלג קדמי ופנס חזית מודגש. אינדיאן צ'יף בובר דארק-הורס מוצע גם בשלושה צבעים – שחור מעושן, טיטניום מעושן וירוק מט מעושן. גם גרסה זו מוצעת עם מערכת ה-RIDE COMMAND עם מסך המגע המעוגל הראשון בתעשיה בקוטר 101 מ"מ ואותה ניתן להפעיל במגע או באמצעות הפקדים שבכידון. מערכת זו מאפשרת בחירה במגוון תצוגות מתחלפות ואף אפשרות לתצוגת ניווט. מערכת זו ניתנת גם לקישור למערכת הדיבורית בקסדה והיא תציג שיחות נכנסות, הודעות טקסט, תצוגת מוזיקה ועוד. מחיר הדגם יחל מ-159,900 שקל.

אינדיאן צ'יף בובר דארק-הורס

אינדיאן סופר צ'יף לימיד

אינדיאן סופר צ'יף לימיטד שם דגש על נוחות הרכיבה, גם למרחקים גדולים ולשם כך מוסיף משקף חזית פריק, תיקי זנב מעור, מושב טורינג עם מושב נוסף למורכב\ת, מדרכי רגליים וכידון קרוזר מסורתי. גם הסופר צ'יף לימיטד נועל חישוקי שפיצים בקוטר 16 אינץ', בחזיתו פנס מודגש, כיסויי מזלג קדמי וצינורות מפלט מצופים כרום למראה קלאסי ואלגנטי. הסופר צ'יף לימיטד מוצע בצבעים שחור מטאלי, כחול מטאלי וחום מטאלי. גם גרסה זו מוצעת עם מערכת ה-RIDE COMMAND עם מסך המגע המעוגל הראשון בתעשיה בקוטר 101 מ"מ ואותה ניתן להפעיל במגע או באמצעות הפקדים שבכידון. מערכת זו מאפשרת בחירה במגוון תצוגות מתחלפות ואף אפשרות לתצוגת ניווט. מערכת זו ניתנת גם לקישור למערכת הדיבורית בקסדה והיא תציג שיחות נכנסות, הודעות טקסט, תצוגת מוזיקה ועוד. מחיר הדגם יחל מ-169,900 שקל.

עוד מדו גלגלי